ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژ بی سیم در آیفون 8 از نوع پر سرعت نخواهد بود

با توجه به اخبار و شایعات موجود، تقریباً می توان با اطمینان گفت که آیفون 8 اپل با قابلیت شارژ بی سیم روانه بازار خواهد شد؛ اما ویژگی های فناوری مذکور تا کنون منتشر نشده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

با توجه به اخبار و شایعات موجود، تقریباً می توان با اطمینان گفت که آیفون 8 اپل با قابلیت شارژ بی سیم روانه بازار خواهد شد؛ اما ویژگی های فناوری مذکور تا کنون منتشر نشده و از کیفیت آن اطلاعات چندانی در دسترس نبوده است.

اپل به جای Qi 1.2 با خروجی 15 وات، از استاندارد معمولی با خروجی 7.5 وات استفاده کرده است

حال گزارشات جدید بیان می کنند که ویژگی شارژ وایرلس در آیفون 8، منطبق با استاندارد «Qi» بوده اما امکان شارژ سریع را فراهم نمی کند. بر اساس گزارش مورد بحث، اپل در آیفون 8 از استاندارد Qi 1.2 که خروجی 15 وات را تحت عنوان «Quick Charging» فراهم می کند استفاده نکرده و در عوض، به سراغ نسخه معمولی با خروجی 7.5 وات رفته است.

اخبار درون صنعت همچنین نشان می دهند که علاوه بر استاندارد Qi، اپل از چیپ مخصوص «MFi» خود در بخش شارژ بی سیم نیز استفاده کرده، که به معنی عدم کارکرد شارژرهای وایرلس معمولی با آیفون 8 بوده، و کاربران برای بهره مندی از قابلیت جدید باید حتماً شارژرهای اپل یا نمونه های مورد تأیید این کمپانی را خریداری کنند.

در ضمن لازم به اشاره است که بر اساس برخی گزارشات، آیفون 8 از یک نمایشگر 5.8 اینچی بهره خواهد برد که فضای کافی برای قرار گیری یک باتری 3000 میلی آمپری را فراهم خواهد کرد؛ از این رو شارژ کامل دستگاه با شارژر بی سیم برای افرادی که وقت محدودی دارند گزینه مناسبی نبوده، و این کاربران باید امیدوار باشند که اپل ویژگی شارژ سریع را حداقل از طریق کابل فراهم نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • omidabbasi
    omidabbasi | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    قبلا سامسونگ از اپل کپی میکرد حالا اپل از سامسونگ خخخ

  • arminrad
    arminrad | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    حد اقلش اپل تو دست مردم منفجر نمیشه ?

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    اپل قبلا تو همه چیز اول بود اما چن سالیه از همه چیز عقب افتاده اپل الان داره نون برندشو میخوره و گرنه تا الان ورشکسته شده بود

  • Mohammad
    Mohammad | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    معلوم بود اپل این کار رو میکنه.
    با وجود احترامی که برای نوآوری های اپل به خصوص زمان استیو قائلم ولی چند سال اخیر فقط به فکر کسب درآمد بیشتر از فروش خرده اکسسوری هایی مثل تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری بوده که تا حدودی شرم آوره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی