ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار عنوان انحصاری The Inpatient برای پلی استیشن 4 مشخص شد

بازی انحصاری Until Dawn در سال 2015 میلادی برای پلی استیشن 4 منتشر شد. حال، تاریخ انتشار پیش درآمد این بازی با نام The Inpatient مشخص شده است. بازی The Inpatient که از دوربین واقعیت مجازی سونی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

بازی انحصاری Until Dawn در سال 2015 میلادی برای پلی استیشن 4 منتشر شد. حال، تاریخ انتشار پیش درآمد این بازی با نام The Inpatient مشخص شده است.

بازی The Inpatient که از دوربین واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر پشتیبانی می کند، در تاریخ 30 آبان پاییز جاری منتشر خواهد شد.

در نمایشگاه E3 امسال مشخص شد که اتفاقات بازی 60 سال قبل از Until Dawn رخ داده است. البته سازنده بازی یعنی استودیو Supermassive اعلام کرده است که برای لذت بردن از The Inpatient، نیازی به اتمام داستان Until Dawn نخواهید داشت.

به عقیده آن ها، این بازی یک عنوان کاملاً مستقل بوده و خط داستانی و شخصیت های جدیدی را به هواداران ارائه خواهد داد. در این بازی، شما به عنوان یک فرد مبتلا به بی خوابی، توسط مردی به نام جفرسون براگ مورد پرس و جو قرار خواهید گرفت.

بازی The Inpatient از دوربین واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر پشتیبانی می کند

در طول بازی شما بیماران و کارکنان دیگری را نیز ملاقات خواهید کرد که هر کدام آن ها، انگیزه و اهداف خود را در داستان دنبال می کنند. تمام تصمیمات شما در بازی عمیق بوده و عواقب آن روی سرنوشت داستان به صورت مستقیم تاثیر خواهد گذاشت.

جالب است بدانید که کاراکترهای بازی، در صورت بلند صحبت کردن یا ایجاد صدا از جانب شما، نسبت به محیط واکنش نشان خواهند داد. همچنین در صورتی که با پلی استیشن وی آر خود به پایین نگاه کنید، تمام بدن شخصیت شما قابل مشاهده خواهد بود.

The Inpatient تنها بازی با محوریت قابلیت واقعیت مجازی مرتبط به Until Dawn نبوده و عنوان Until Dawn: Rush of Blood نیز مدتی پیش برای پلی استیشن وی آر عرضه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ARMIN_1995
    ARMIN_1995 | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    این عکسه رو دیدم یاده صحنه اول متالگیر ۵ افتادم

  • rad
    rad | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    من میخرم این بازیو تا فقط به پایین نگاه کنم

مطالب پیشنهادی