ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرداخت صورتحساب با چهره در یکی از شعبات KFC چین ممکن شد

روز گذشته یکی از شرکت های تابعه علی بابا به نام Ant Financial که در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت دارد اعلام کرد با همراهی یکی از شعبه های رستوران KFC در هانگژو (واقع در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

روز گذشته یکی از شرکت های تابعه علی بابا به نام Ant Financial که در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت دارد اعلام کرد با همراهی یکی از شعبه های رستوران KFC در هانگژو (واقع در شرق چین) امکانی را برای مشتریان این رستوران فراهم نموده که پرداخت هزینه سفارشات خود را با چهره خود انجام دهند.

عملکرد این تکنولوژی دقیقا همان طور است که انتظارش را دارید؛ مشتری از طریق منوی مجازی رستوران یکی از آیتم های مدنظرش را انتخاب می کند و بعد از قسمت پرداخت، گزینه Facial Scan یا اسکن چهره را انتخاب می نماید.

البته علاقمندان به استفاده از این سرویس باید شماره موبایل خود را به عنوان یک لایه تاییدی دیگر وارد نمایند اما خود تکنولوژی حتی در مواردی که موبایل شخص خاموش باشد هم کار می کند.

گفتنی است این تکنولوژی نخستین بار در جریان کنفرانسی با موضوعیت تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ میلادی و توسط شخص جک ما مدیرعامل علی بابا معرفی شد. البته از آن زمان تاکنون Ant Financial امکانی را برای کاربرانش فراهم نموده تا با استفاده از اسکن چهره به داخل اپلیکیشن پرداخت موبایل علی پی ورود نمایند اما ایده پیاده سازی شده در رستوران KFC را می توان نخستین شکل تجاری آن دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

    اگه شناسایی نشه چی

  • Shahriar15
    Shahriar15 | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

    ??

مطالب پیشنهادی