ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری A نوت بوک های ThinkPad لنوو با پردازنده های AMD باز می گردد

بعد از موفقیت سری G و R نوت بوک های ThinkPad، کمپانی لنوو خط تولید سری A را متوقف کرد و توانش را روی بقیه نوت بوک های محبوبش گذاشت. با این وجود آن ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

بعد از موفقیت سری G و R نوت بوک های ThinkPad، کمپانی لنوو خط تولید سری A را متوقف کرد و توانش را روی بقیه نوت بوک های محبوبش گذاشت. با این وجود آن ها تصمیم گرفتند تا این سری را دوباره احیا کنند و حالا اطلاعات به دست رسیده نشان می دهند که بر خلاف گذشته، پردازنده های آن ها را شرکت IBM تامین نمی کند.

این بار کمپانی AMD مسئول تامین بعضی از قطعات نوت بوک های ThinkPad بوده و به واسطه همین مسئله، از مدل های سری Radeon به عنوان کارت گرافیک های این سری استفاده می شود. برای سی پی یوها هم شاهد پردازنده های Ryzen هستیم.

فعلا نام دو مدل اولیه از این سری مشخص شده که ThinkPad A475 و ThinkPad A275 هستند. ThinkPad A475 بر اساس لپ تاپ های سری T بوده و نمایشگری 14 اینچی با 32 گیگابایت رم DDR4 دارد. ThinkPad A275 هم که بر پایه سری X است دارای نمایشگر 12.5 اینچی با 16 گیگابایت رم DDR4 خواهد بود.

ضمن این که هر دو نوت بوک یک پورت C و چندین پورت A خواهند داشت. بد نیست بدانید ThinkPad A475 از پانزدهم سپتامبر (24 شهریور) عرضه شده و کاربران برای خرید ThinkPad A275 باید تا ماه اکتبر (مهر - آبان) دست نگه دارند. با توجه به گزارشات، لنوو با این سری مدارس، دولت ها و سازمان ها را هدف قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی