ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام امکان ارسال مستقیم استوری به اپلیکیشن فیسبوک را آزمایش می کند

اینستاگرام به تازگی تست یک قابلیت آزمایشی را آغاز کرده که به لطف آن بتوان استوری ها را مستقیما با اپلیکیشن فیسبوک به اشتراک گذاشت، اقدامی که مشخصا برای افزایش تعامل کاربران فیسبوک با قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

اینستاگرام به تازگی تست یک قابلیت آزمایشی را آغاز کرده که به لطف آن بتوان استوری ها را مستقیما با اپلیکیشن فیسبوک به اشتراک گذاشت، اقدامی که مشخصا برای افزایش تعامل کاربران فیسبوک با قابلیت استوریز انجام گرفته است.

از آنجا که این قابلیت فعلا مراحل تست را پشت سر می گذراند، انتشار آن در نسخه پایدار اینستاگرام هنوز قطعی نیست. اما در صورت انتشار، کاربران اینستاگرام می توانند ضمن بارگذاری استوری به شیوه سابق آن ها را مستقیما در اپلیکیشن فیسبوک هم به اشتراک بگذارند.

استقبال از استوری ها در فیسبوک ابدا با استقبال پرشوری که در اینستاگرام از آن شده قابل مقایسه نبوده است.

اپلیکیشن رسمی فیسبوک، تست قابلیت استوریز را از اوایل ماه ژانویه امسال آغاز کرد. از آن زمان تا کنون کاربران فیسبوک هم می توانند درست مثل اعضای اینستاگرام، روی تایم لاین شان عکس و ویدیو بارگذاری کرده و آن ها را با انواع متن و فیلتر و استیکر تزئین کنند. با این وجود، تا این لحظه استقبال از استوری ها در فیسبوک ابدا با استقبال پرشوری که در اینستاگرام از آن شده قابل مقایسه نبوده است.

به همین خاطر اینستاگرام تصمیم گرفته که با برقراری این تعامل، تا حدی به افزایش محبوبیت استوری ها در اپلیکیشن فیسبوک کمک کرده باشد. در انتها بد نیست بدانید که قابلیت ارسال استوری از ماه پیش برای کاربران فیسبوک در دسکتاپ هم فراهم شده، هر چند که فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد و در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی