ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی Mi 7 احتمالاً در سه ماهه نخست 2018 و همراه با اسنپدراگون 845 عرضه شود

تقریباً چهار ماه و نیم پیش بود که موبایل Mi 6 شیائومی بالاخره راهش را به بازار باز کرد و حالا، خبرهایی درباره نخستین پرچمدار سال 2018 این کمپانی به گوش می رسد. بنابر اخبار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

تقریباً چهار ماه و نیم پیش بود که موبایل Mi 6 شیائومی بالاخره راهش را به بازار باز کرد و حالا، خبرهایی درباره نخستین پرچمدار سال 2018 این کمپانی به گوش می رسد. بنابر اخبار افشایی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، موبایل Mi 7 در سه ماهه نخست 2018 عرضه می شود و به همین جهت، احتمالاً باید منتظر رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل باشیم.

علاوه بر این، گفته می شود که پرچمدار بعدی شیائومی جزو نخستین اسمارت فون هایی است که همراه با چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام به دست مشتریان می رسد.اگر شایعات تا به این لحظه حقیقت داشته باشند، Mi 7 به پنل نمایشگر 6 اینچی و AMOLED سامسونگ مجهز خواهد بود که هب مراتب از نمایشگر 5.15 اینچی Mi 6 بزرگ تر است.

با این همه، احتمالاً ابعاد دستگاه تغییر چندانی نخواهد کرد و شیائومی، مسیر همتایانش را در عرضه موبایلی بدون حاشیه در پیش خواهد گرفت. از دیگر اطلاعات افشایی اما تایید نشده Mi 7 می توان به عرضه آن در دو مدل اشاره کرد: یک مدل همراه با 6 گیگابایت حافظه رم و مدلی دیگر همراه با 8 گیگابایت حافظه رم. در هر صورت، طی ماه های آتی مسلماً خبرهای بیشتری درباره پرچمدار مورد انتظار شیائومی خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی