ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی محبوب فلپی برد در iOS 11 اجرا نمی شود

شاید از دوران اوج محبوبیت فلپی برد چندین سال گذر کرده باشیم، اما ذات اعتیادآور این بازی هنوز هم بعضی افراد را به سوی خودش می کشاند. اگر شما هم جزو طرفداران فلپی برد هستید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

شاید از دوران اوج محبوبیت فلپی برد چندین سال گذر کرده باشیم، اما ذات اعتیادآور این بازی هنوز هم بعضی افراد را به سوی خودش می کشاند. اگر شما هم جزو طرفداران فلپی برد هستید و همچنان مشغول این بازی، خبر بدی برایتان داریم. به گفته Dong Nguyen، توسعه دهنده بازی، فلپی برد در آی دیوایس های مبتنی بر iOS 11 قابل اجرا نخواهد بود.

فلپی برد نخستین بار در ماه می سال 2013 منتشر شد و با رسیدن به آمار 50 میلیون دانلود تا فوریه سال 2014 موج بزرگی در دنیای بازی های موبایل به راه انداخت و به محبوبیت زیادی رسید. البته همین محبوبیت فلپی برد حاشیه های زیادی برایش ایجاد کرد، به طوری که Nguyen تصمیم گرفت که در همان ماه فوریه بازی را از اپ استور حذف کند.

Nguyen از همان موقع به پشتیبانی از بازی و ارائه به روز رسانی برای آن خاتمه داد. بنابراین از سال 2014 تا حالا، هر کس که می خواست فلپی برد را در آیفون بازی کند باید فایل نصبی آن را از منابع متفرقه دریافت می کرد.

اما حالا ظاهرا زمان خداحافظی با این بازی محبوب فرا رسیده، چرا که فلپی برد یک اپلیکیشن 32-بیتی است و مطابق قوانین جدید اپل تنها اپلیکیشن های 64-بیتی روی iOS 11 قابل اجرا خواهند بود. البته مشکل می تواند با ارتقای بازی به نسخه 64-بیتی برطرف شود، اما به نظر می رسد که Nguyen قصد چنین کاری را ندارد.

با این اوصاف، برای این که همچنان از فلپی برد در آیفون لذت ببرید فقط یک راه دارید: این که دیوایس تان را به آخرین نسخه iOS به روز رسانی نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱ مهر ۱۳۹۶

    این همه بازی ساز بدبخت ، بهرین بازی ها رو با بهترین گرافیک پس از ماه ها زحمت میسازند ... با کلی امید و آرزو ریلیز میکنند اما آخر سر دیده نمیشن .. هیشکی نمیاد اپ شون رو دانلود کنه و بازی کنه ... معروف نمیشوند ... شکست میخورند و .

    اما در عوض مردم برای بازی مزخرفی با گرافیک مزخرف و فوق العاده سخت اینجور سر و دست میشکنند ... و این جور این بازی رو تو بوق و کرنا میکنند ..

    نمیدونم چه رسمی داره دنیا تو گنده کردن آدم هاش ...
    در هر صورت مبارک Nguyen باشه که بعد این همه سال نویسنده ها راجع به این آشغالش مینویسند و مترجم ها ترجمه میکنند و باز کن هم بازی میکنند .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی