ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC
تکنولوژی

به لطف معامله با گوگل سهم HTC از بازار موبایل ۱۰ درصد افزایش می یابد

همین دیروز بود که گفتیم گوگل با پرداخت مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار بخشی از کسب کار تولید موبایل های HTC به همراه تعدادی از کارمندان و حق استفاده از پتنت های آن را به مالکیت خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

همین دیروز بود که گفتیم گوگل با پرداخت مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار بخشی از کسب کار تولید موبایل های HTC به همراه تعدادی از کارمندان و حق استفاده از پتنت های آن را به مالکیت خود درآورده است. حالا خبرگزاری رویترز می گوید که به لطف پول حاصل از این معامله سهم کمپانی تایوانی در بازار موبایل حدود ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

همان طور که در مطلب روز قبل اشاره شد، گوگل تمام واحد تولید اسمارت فون های HTC را نخریده، بلکه قرار است تنها اعضای تیم توسعه موبایل های پیکسل به مانتین ویو منتقل شوند. در آن سو هم نه تنها تولید موبایل ها تحت برند HTC متوقف نخواهد شد، بلکه به کمک سرمایه جدید ۱.۱ میلیارد دلاری، حالا تایوانی ها می توانند حجم فعالیت های خود برای توسعه موبایل های پرچمدار جدید را افزایش دهند.

پرچمدار بعدی این شرکت یعنی HTC U12 طبق برنامه مراحل توسعه خود را سپری می کند، ضمن این که تایوانی ها قرار است پیش از پایان سال ۲۰۱۷ سه موبایل جدید دیگر را نیز روانه بازار سازند. شنیده شده یکی از این گجت ها نخستین فبلت پرچمدار اچ تی سی خواهد بود. محصولی که گفته می شود احتمالاً با نام HTC U11 Plus روانه بازار می شود.

پیکسل های جدید گوگل ۱۲ مهر از راه خواهند رسید. طبق شنیده ها گوگل وظیفه تولید پیکسل 2 را بر عهده HTC گذاشته است، در حالی که ظاهراً پیکسل 2 XL به دست ال جی ساخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Amin One
    Amin One | ۱ مهر ۱۳۹۶

    حالاچرادیجیاتو بامنت میگی،خداوکیلی حیف همجین شرکتی منهل بشه ،اینو یادتون نره اون وقتایی که htcگوشی میزدسامسونگ لوازم آشپزخونه تولیدمیکرد،الجی هم همینطور،هواوی که اصلا نبود و...
    فقطhtc،نوکیا،موتورلا بودن

    • thepjt
      thepjt | ۱ مهر ۱۳۹۶

      و صد البته سونی
      ( سونی اریکسون )

      این برند هم قابل احترامه .. خیلی ها هستند که ضد سونی هستند . بدونید اگر سونی محو بشه از صحنه گوشی ها انفاق خوبی نمیوفته . لاقل اونروز میگیم حیف کاش بودش. تا هست قدرش رو بدونیم که بعد از رفتنش دیگه فقط حسرت خوردن میمونه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی