ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه تحت وب وان درایو با رابط کاربری جدید و قابلیت هایی تازه به روز شد

مایکروسافت امروز و در جریان دوم روز برگزاری کنفرانس Ignite از تغییرات آینده سرویس وان درایو رونمایی به عمل آورد. غول نرم افزاری در به روز رسانی این سرویس فضای ابری به نسخه تحت وب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۰

مایکروسافت امروز و در جریان دوم روز برگزاری کنفرانس Ignite از تغییرات آینده سرویس وان درایو رونمایی به عمل آورد. غول نرم افزاری در به روز رسانی این سرویس فضای ابری به نسخه تحت وب آن توجه ویژه ای داشته، به همین خاطر رابط کاربری این نسخه را مجددا از نو طراحی کرده تا کاربران بتوانند ضمن لذت بردن از محیط اپلیکیشن، راحت تر از گذشته به محتوای خود دسترسی داشته باشند.

در نسخه جدید وان درایو تحت وب به لطف صفحه جدید اطلاعات و کارت مخاطبین، حالا می توان فایل های به اشتراک گذاری شده میان افراد را راحت تر از همیشه دنبال کرد. به غیر از این پوشه بندی فایل ها در رابط کاربری جدید نیز با تغییراتی همراه بوده است.

در کنار این تغییرات ظاهری، مایکروسافت گزینه های اشتراک گذاری وان درایو با مجموعه نرم افزارهای آفیس و سیستم های عامل ویندوز و مک را هم ارتقاء داده. به لطف این گزینه های جدید، کاربران مایکروسافت آفیس 2016 طی ماه های آینده قادر خواهند بود که از فایل های به اشتراک گذاری شده توسط کاربران وان درایو به طور مستقیم استفاده نمایند.

ضمنا بنابر گفته مایکروسافت، قابلیت های جدید وان درایو تحت وب به اپلیکیشن های موبایل این سرویس هم می آیند تا در پلتفرم های همراه هم بتوانید فایل های به اشتراک گذاری شده توسط دیگران را مشاهده نمایید. اما به جز مواردی که گفتیم، وان درایو تغییرات ریز و درشت دیگری را هم به خود دیده، از جمله این که حالا از فایل های DRM و IRM در تمام پلتفرم ها و فایل های ZIP در نسخه تحت وب پشتیبانی می کند.

همچنین از این پس موقع باز کردن یک فایل در وان درایو تحت وب، اپلیکیشن در عوض ورود به حالت خواندن وارد حالت ویرایش (Edit Mode) می شود. مضاف بر این کاربران اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ وان درایو حالا می توانند از به اشتراک گذاشته شدن فایل ها با دریافت نوتیفیکیشن با خبر شوند.

برای آنکه از تمام تغییرات انجام گرفته در پلتفرم وان درایو با خبر شوید، توصیه می کنیم که آخرین پست های وبلاگ این سرویس را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی