ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دستیار هوشمند کورتانا به اپلیکیشن موبایل اسکایپ می آید

زمانی که گوگل اپلیکیشن «Allo» را عرضه کرد، قابلیت جدیدی را همراه با آن ارائه نمود که در نرم افزارهای پیام رسان رقبا وجود نداشت: حضور دستیار هوشمند «Google Assistant» که کاربر می تواند مستقیماً ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

زمانی که گوگل اپلیکیشن «Allo» را عرضه کرد، قابلیت جدیدی را همراه با آن ارائه نمود که در نرم افزارهای پیام رسان رقبا وجود نداشت: حضور دستیار هوشمند «Google Assistant» که کاربر می تواند مستقیماً با آن چت کرده، یا در مکالمه با دوستان خود دستیار گوگل را هم وارد بحث کند و از آن کمک بگیرد.

حالا مایکروسافت نیز که از پشتیبانی اسکایپ در سیستم عامل موبایل خود دست کشیده، قابلیت مشابهی را برای پیام رسان مورد بحث در پلتفرم های اندروید و iOS ارائه کرده که دستیار هوشمند کورتانا را به اسکایپ می آورد.

امکان چت مستقیم با کورتانا در اپلیکیشن اسکایپ فراهم خواهد شد

بر اساس برنامه های کمپانی ساکن ردموند، کورتانا از این پس با اسکایپ ادغام می شود و در زمان استفاده از پیام رسان مذکور، با توجه به نوشته های کاربر پیشنهاداتی مانند نزدیک ترین سینما برای تماشای فیلم یا رستوران برای صرف شام را ارائه خواهد کرد. در ضمن مانند گوگل، امکان چت مستقیم با کورتانا نیز در اپلیکیشن اسکایپ وجود خواهد داشت.

گفتنی است قابلیت مورد بحث فعلاً در ایالات متحده عرضه شده و سایر نقاط دنیا نیز به تدریج به روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    بیسکی بهتره هی کورتانا

مطالب پیشنهادی