ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترک پد با پشتیبانی از ژست های حرکتی؛ ایده جدید سامسونگ برای نوت بوک هایش

بر اساس گزارش سازمان ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) کمپانی سامسونگ اخیرا یک روش ورودی مبتنی بر ژست های حرکتی را برای نوت بوک ها توسعه داده است. در این پتنت فرایند طراحی ترک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

بر اساس گزارش سازمان ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) کمپانی سامسونگ اخیرا یک روش ورودی مبتنی بر ژست های حرکتی را برای نوت بوک ها توسعه داده است.

در این پتنت فرایند طراحی ترک پدی که با استفاده از یک پنل چندلایه، امکان شناسایی ژست های حرکتی را داشته باشد به صورت خلاصه توضیح داده شده است.این ترک پد شامل دو لایه الکترود و دو کنترلر لمسی است. کنترلر اول با تشخیص تغییر در میدان الکترومغناطیسی از طریق الکترودها قابلیت شناسایی حرکات لمسی را دارد، در حالی که کنترلر دوم برای شناسایی تغییرات ایجاد شده در میدان الکترومغنایسی از طریق ژست های حرکتی به کار می رود.علاوه بر این ترک پد با توجه به یک بازه زمانی از پیش تعریف شده می تواند بین حرکات عادی کاربر و ژست های حرکتی او تمایز قائل شود. بدین منظور اگر زمان حرکت کاربر زیر این بازه باشد به عنوان ژست حرکتی شناسایی نشده و اگر بالای آستانه باشد به عنوان ژست حرکتی شناسایی می شود. بدین ترتیب کاربر می تواند بدون فعال شدن ژست حرکتی از کیبورد یا نمایشگر لمسی استفاده کند.

این پتنت در خرداد ماه توسط سامسونگ ثبت شده اما USPTO به تازگی آن را منتشر کرده است. گفتنی است در درخواست ثبت اختراع سامسونگ به زمان استفاده از این فناوری اشاره نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • _.
    _. | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    سامسونگ یه چیزی رو خوب متوجه نمیشه و نمیدونم چرا! انسانها به موقعیت اینرسی دارن یعنی وقتی دیگر کارشون میشن تمایل ندارن موقعیت جدیدی رو تجربه کنن یا در روش تعاملشون تجدید نظر کنن! چیزی که اپل بهتر فهمیده. ما آدمها اونقدر وقت نداریم که دائم بخوایم هی چیز جدید به ذهنمون اضافه کنیم برای تعامل با گجت های اینها!!! هر چه ساده تر، سریع تر، قابل اطمینان تر، و سرراست تر بهتر!

    • pouriya.m&m
      pouriya.m&m | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

      ?????

مطالب پیشنهادی