ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام قابلیت جدید «استاپ موشن» را به صورت آزمایشی منتشر کرد

اینستاگرام چند روز پیش قابلیت های جالب «سوپر زوم» و لایو مشترک را معرفی کرده بود و حالا یک ابزار جالب دیگر را به صورت آزمایشی برای برخی کاربران منتشر کرده است. این قابلیت جدید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اینستاگرام چند روز پیش قابلیت های جالب «سوپر زوم» و لایو مشترک را معرفی کرده بود و حالا یک ابزار جالب دیگر را به صورت آزمایشی برای برخی کاربران منتشر کرده است.

این قابلیت جدید که «استاپ موشن» نام دارد به کاربر امکان می دهد چندین تصویر را پشت سرهم ثبت کرده و در قالب یک GIF در استوری آپلود کند.

گفتنی است امکان ویرایش این تصاویر وجود ندارد و پس از ثبت آنها با کلیک بر روی گزینه (Done) می توان فایل GIF را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

انتشار جهانی استاپ موشن مثل تمام قابلیت های دیگر به موفقیت آن در بخش آزمایشی بستگی دارد و اگر در این قسمت بازخوردهای مثبتی را دریافت نکند، به احتمال قریب به یقین در دسترس دیگر کاربران قرار نخواهد گرفت.

اینستاگرام علاوه بر معرفی استاپ موشن نحوه نمایش استوری های دنبال شوندگان را نیز تغییر داده است. در نسخه های فعلی استوری ها به نوار افقی بالای اپلیکیشن محدود شده اند، اما در نسخه جدید که فعلا برای برخی کاربران iOS منتشر شده، در قالب تصاویر بزرگتری نمایش داده می شوند.گفتنی است روزانه نزدیک به 250 میلیون کاربر از بخش استوری اینستاگرام استفاده می کنند و همین  مساله باعث شده این کمپانی با معرفی ابزارهای جدیدی از قبیل «بومرنگ»، نظر سنجی، سوپر زوم و لایو مشترک به دنبال افزایش کارایی و جذب کاربران بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی