ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استقبال گرم کاربران از آیفون 10 و خیز اپل برای یک تریلیون دلاری شدن

روز گذشته جمعی از تحلیلگران شناخته شده صنعت تکنولوژی اعلام کردند که اپل حالا شرکتی یک تریلیون دلاری است و به دنبال همین صحبت ها و البته انتشار گزارش مالی موفقیت آمیز این شرکت از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

روز گذشته جمعی از تحلیلگران شناخته شده صنعت تکنولوژی اعلام کردند که اپل حالا شرکتی یک تریلیون دلاری است و به دنبال همین صحبت ها و البته انتشار گزارش مالی موفقیت آمیز این شرکت از عملکردش در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ ارزش سهام آن رکورد شکست.

گفته می شود سهام اپل در روز گذشته ۳.۷ درصد رشد داشته و به رقم ۱۷۴.۲۶ دلار رسیده، این یعنی ارزش کمپانی مورد بحث اندکی از رقم ۹۰۰ میلیارد دلار برآورد شده قبلی برای آن فراتر رفته است و در واقع با این افزایش، ۳۲ میلیارد دلار دیگر به ارزش بازار اپل اضافه گردید.

اپل که این روزها به خاطر استقبال خوب کاربران از آیفون 10 روزهای خوبی را پشت سر می گذارد پیش بینی کرده که در تعطیلات پیش رو فروش بسیار خوبی را به این خاطر داشته باشد.

در روزهای نخست بعد از عرضه آیفون 8 و نسخه پلاس آن بسیاری مدعی شدند که اپل دوران طلایی خود را پشت سرگذاشته و دیگر شاهد صف کشیدن هواداران برای خرید جدیدترین محصولاتش نخواهد بود اما عرضه آیفون 10 با بدنه شیشه ای و فلزی اش خلاف این مساله را ثابت کرد و بار دیگر دوستداران این برند را در سرتاسر دنیا به اپل استورها کشاند.

به گفته تحلیلگران موسسه Nomura Instinet این شرکت قرار است که در فصل جاری ۳۰ میلیون دستگاه از این موبایل را که تولید کند. در اینجا شاید بد نباشد اشاره کنیم که عرضه این تلفن هوشمند بعد از هفته ها نگرانی از بروز مشکل در فرایند تولید و تامین قطعات آن صورت می گیرد و پیشتر تصور می شد که کمپانی کالیفرنیایی برای تولید تکنولوژی تشخیص چهره دستگاه با مشکل روبرو شود.

اگر خبرها را خوانده باشید حتما در جریان هستید که اپل پنجشنبه گذشته گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش کمپانی مورد بحث در جریان این بازه زمانی ۴۶.۷ میلیون دستگاه آیفون به فروش رسانده که این رقم تقریبا برابر با ۴۶ میلیون عدد آیفونی است که تحلیلگران وال استریت پیشتر پیش بینی کرده بودند.

اپل در این گزارش همچنین اعلام کرد که درآمدهای مربوط به فروش اسمارت فون هایش به رقم ۲۸.۸۵ میلیارد دلار رسیده که نسبت به سود کسب شده توسط آن در بازه زمانی مشابه سال قبل (یعنی ۲۸.۱۶ میلیارد دلار) افزایش محسوسی را نشان می داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حجازی
    حجازی | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

    ببینید برای کشوری که ایفون همجوره خدمات داره طبیعیه.. خودم منتقد ایفون بازهام اما عاشق داشتن یه ایفونم ولی نه توی ایران چون اینجا برام حکم آجر داره اما این محصول تو کشورای دیگه مثل سرمایس.. کلی خدماتی دارن که ما بی خبریم کلی نرم افزارا و بازی دارن که برای کشور ما نا شناست.. نمونه اندرویدی این نرم افزارا همونایی که گاهی دیجیاتو معرفی میکنه ولی وقتی میری استور گوگل میبینی نوشته برای کشور شما ساخته نشده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی