ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استقبال اندک از آیفون 8 و کاهش تولید آن

اپل امسال سه آیفون جدید را به بازار عرضه کرد که در این بین انتظار می رفت آیفون 10 با قیمت 1000 دلاری خود، خارج از محدوده بودجه بسیاری از علاقه مندان باشد و فروش ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اپل امسال سه آیفون جدید را به بازار عرضه کرد که در این بین انتظار می رفت آیفون 10 با قیمت 1000 دلاری خود، خارج از محدوده بودجه بسیاری از علاقه مندان باشد و فروش کمتری را تجربه کند؛ اما آمارها خلاف این امر را نشان می دهند.

بر اساس تازه ترین تحلیل «مینگ چی کو» از مؤسسه «KGI Securities» که بنا بر فروش کمتر از انتظار آیفون 8 نوشته شده، کوچک ترین آیفون 2017 احتمالاً به دلیل تقاضای پایین مشتریان با کاهش تولید مواجه خواهد شد.

فاصله قیمتی کم آیفون 8 پلاس باعث کاهش تقاضا برای آیفون 8 شده اند

همچنین به گفته آقای کو، مشتریان به دلیل فاصله قیمتی نه چندان زیاد، آیفون 8 پلاس را به آیفون 8 ترجیح می دهند که این موضوع احتمالاً منجر به کاهش 50 درصدی سفارش تولید در سه ماهه نخست سال 2018 خواهد شد که برای پگاترون (تولیدکننده تایوانی آیفون 8) اصلاً جالب نیست. البته تحلیلگر KGI اعتقاد دارد با معرفی مدل های جدید آیفون در سال آینده، وضعیت پگاترون بهبود قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

مؤسسه «Canalys» نیز با اعلام فروش 6.3 میلیون واحدی آیفون 8 پلاس در مقابل 5.4 میلیون آیفون 8، اظهار داشت که آیفون 8 پلاس نخستین آیفون بزرگی است که فروش بهتری را نسبت به برادر کوچکتر خود تجربه کرده است.

گفتنی است مینگ چی کو نسبت به موفقیت آیفون 10 بسیار خوش بین بوده و حتی پیش بینی کرده فاکسکان (تولیدکننده آیفون 8 پلاس و آیفون 10) اواخر سال جاری میلادی بخشی از ظرفیت تولید آیفون 8 پلاس را برای پاسخگویی به تقاضای بازار، به آیفون 10 اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Khodadadi
    Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    ایفون ذره ذره داره از دور خارج میشه ?

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    به نظر من تولید آیفون ۸ اشتباه بود باید فقط آیفون ایکس تولید میکرد

    • noisymind
      noisymind | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

      یا هم که حداقل یک آیفون کوچیکتر تمام صفحه هم در کنار آیفون 10 تولید میکرد خیلی بهتر بود.

مطالب پیشنهادی