ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش اقساطی H30 کراس اتوماتیک ایران خودرو- آذر 96

ایران خودرو به مناسبت هفته وحدت شرایط ویژه فروش نقدی و قسطی خودرو « دانگ فنگ H30 کراس اتوماتیک» را از روز دوشنبه مورخ 96/09/13 تا زمان تکمیل ظرفیت اعلام کرده است. شرایط و توضیحات ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۰

ایران خودرو به مناسبت هفته وحدت شرایط ویژه فروش نقدی و قسطی خودرو « دانگ فنگ H30 کراس اتوماتیک» را از روز دوشنبه مورخ 96/09/13 تا زمان تکمیل ظرفیت اعلام کرده است.
شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری :
صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.
دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس به پیشرانه TU5 ایرانی مشترک با پژو 206 مجهز است. حجم این پیشرانه ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن ۱۰۵ اسب‌ بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۴۲ نیوتن ‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است و این قدرت تولیدی توسط جعبه دنده‌ اتوماتیک به چرخ ‌های جلو منتقل می ‌شود.این خودرو داراى تجهیزاتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه ‌های جانبی دارای راهنما و سیستم گرمایشی، شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب، روکش چرمی غربیلک فرمان، کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث هندزفری، صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی با قابلیت پخش فایل ‌های صوتی و تصویری و سیستم رهیاب، جا عینکی، صندلی ‌های عقب تاشو، سنسور پارک، دوربین دید عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت و سانروف برقی. یکی از امکاناتی که در سایر رقبا کمتر شاهد آن هستیم، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان است که این امکان را به راننده می ‌دهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند.

در این طرح قیمت مصوب دانگ فنگ اچ 30 کراس ایران خودرو 45.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و در شرایط اقساطی نیز با پیش پرداخت 20 میلیون تومانی و صدور 8 تا 14.6 میلیون تومانی می توانید خودرو خود را ظرف 20 روز کاری تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    این چجور اطلاع رسانیه. کلی حرفهای تکرا ری در مورد خودرو، بعد ک شرایط را اعلام کرده بک خط اطلاعات مهمل و مخدوش و فاقد ارزش!

  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • سامان
    سامان | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    بعضیا واقعا چاره ای ندارن sd عزیز ، خیلیا به خاطر مشکلات کمر و زانو نیاز به یه خودرو دنده اتومات دارن به ناچار مجبورن از بین گزینه های مجود و جیب خودشان یکیو انتخاب کنن

  • sd
    sd | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    بیچاره اونی ک بره ۴۵ بابته این بده

    • reza_keivanifar
      reza_keivanifar | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

      4 تا سرچ میزدی و نظر مردم و خریداران این ماشین رو میخوندی، میدیدی واقعا تا قیمت 55 یا حتی با کمی اغماض تا 60 میلیون با توجه به امکاناتی که داره بی رقیب هست

مطالب پیشنهادی