ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن پیام رسان مستقل اینستاگرام با نام Direct منتشر شد

طبق گزارشات جدید، اینستاگرام می خواهد قابلیت پیام های دایرکت را از اپلیکیشن خود حذف و در قالب یک پیام رسان مستقل ارائه کند. این اپ مستقل Direct نام دارد و در حال حاضر به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

طبق گزارشات جدید، اینستاگرام می خواهد قابلیت پیام های دایرکت را از اپلیکیشن خود حذف و در قالب یک پیام رسان مستقل ارائه کند. این اپ مستقل Direct نام دارد و در حال حاضر به طور آزمایشی برای شش کشور شیلی، ایتالیا، پرتغال، ترکیه، اروگوئه و رژیم اشغالگر قدس منتشر شده است.

دایرکت یک پیام رسان دوربین محور است که آمده تا تجربه غنی تر از پیام رسانی را به ارمغان بیاورد؛ کاری که فیسبوک، سازنده دو محصول موفق فیسبوک مسنجر و واتس اپ در آن تبحر و تخصص دارد.

اپلیکیشن دایرکت روی اشتراک گذاری تصاویر متمرکز شده، بنابراین مستقیما با نمایش صفحه دوربین اجرا می شود. با سوایپ به پایین روی این صفحه، صفحه پیام هایتان را مشاهده خواهید کرد.

همچنین در صفحه دوربین با سوایپ به راست به بخش اینباکس منتقل می شوید، و با سوایپ به چپ صفحه تنظیمات اپلیکیشن پدیدار خواهد شد. شاید لزوم نصب دو اپلیکیشن برای داشتن تجربه ای کامل از اینستاگرام باب میل همگان نباشد، اما نکته خوب اینجاست که جابجایی میان دو اپ به سادگی انجام می شود.

کافیست در صفحه پیام ها در اپلیکیشن دایرکت به سمت راست سوایپ کرده تا به اینستاگرام اصلی منتقل شوید. بر عکس همین موضوع هم در مورد اپ اصلی اینستاگرام صدق می کند.

جالب است بدانید که اپلیکیشن جدید در مقایسه با اینستاگرام چهار فیلتر ویدیویی جدید دارد که یکی از جالب ترین آن ها می تواند صحبت های شما را در لحظه سانسور کند، البته سانسور تحت کنترل و در جهت مثبت.

زمانی که فیسبوک پیام رسان مسنجر را به طور مستقل منتشر کرد، چیزی در حدود 500 میلیون کاربر فعال داشت. اما حالا تعداد کاربران فیسبوک مسنجر از مرز 1.3 میلیارد نفر عبور کرده است. با توجه به این موضوع، فیسبوک امیدوار است که بتواند با ارائه قابلیت دایرکت اینستاگرام به شکل یک اپ مستقل یک بار دیگر این موفقیت را تکرار نماید.

اپلیکیشن Direct همین حالا در گوگل پلی منتشر شده، اما احتمالا برای استفاده از آن باید منتظر انتشار آن برای کشور خود بمانید. اینستاگرام هنوز در مورد زمان انتشار جهانی اپلیکیشن Direct صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mohammad Daryabiyan
    Mohammad Daryabiyan | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    جانااااااااااااااااااااا رژیم اشغالگر قدس ??

  • Roger
    Roger | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    خیلی مزخرف میشه
    مث مسنجر فیسبوک
    اخه کی میتونه برا هرچیزی یه اپلیکیشن نصب کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی