ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 سامسونگ بلند قامت‌تر از نسل کنونی نمی شود

اطلاعات فاش شده توسط کارمندان داخلی سامسونگ حاکی از آن است  که سری گلکسی اس9 قرار نیست نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ داشته باشد. به گفته بلاگ نویسان آلمانی، از آنجایی که پرچمدار بعدی سامسونگ قرار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۵

اطلاعات فاش شده توسط کارمندان داخلی سامسونگ حاکی از آن است  که سری گلکسی اس9 قرار نیست نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ داشته باشد. به گفته بلاگ نویسان آلمانی، از آنجایی که پرچمدار بعدی سامسونگ قرار است قاب‌های کوچکتری از سری اس8 داشته و از نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر از ۹۰ درصد برخوردار باشد، کشیده‌تر شدن پنل‌های گلکسی اس9 و اس9 پلاس در برنامه‌های آتی این برند کره‌ای جای نخواهد داشت. پیشتر ابعاد مشاهده شده‌‌ در عکسی لو رفته از این مدل‌ها ، ادعای مطرح شده را تصدیق کرده است.

پنل‌های نمایشگر بی‌نهایت پرچمدار بعدی سامسونگ قرار است نسبت ابعاد و رزولوشنی مشابه با پیشنیان QHD+ خود داشته باشند. اگرچه ممکن است بیشینه روشنایی و فناوری تکثیر رنگ ‌آنها افزایش یافته و به ماژول‌هایی مجهز شوند که صرف انرژی را کاهش دهند. ماژول‌هایی که قرار بود درون پرچمداران فعلی این برند کره‌ای تعبیه شوند.

هیچکدام از شایعات قبلی که ادعا می‌کرد این مدلِ در دست تولید، قرار است نمایشگر ۲۱:۹ داشته باشد نه تنها از منابعی معتبری مطرح نشده بود بلکه با بیانیه‌ها و استراتژیِ بلند‌مدت این شرکت نیز همخوانی نداشت. سامسونگ بارها اعلام کرده بود که نسبت ابعادی ۱۸.۵ به ۹، نسبتی ماندگار در محصولات این برند خواهد بود.

طراحی مبتنی بر نمایشگر‌ بی‌نهایت و بدون قاب پرچمدار فعلی این برند کره‌ای، قرار است به محصولات میان‌رده این شرکت سرایت کرده و حتی به شدت شایعه شده است که سری گلکسی A از این طراحی بهره خواهد برد.

بحث تخمین نمایشگر‌هایی با نسبت ۲۱:۹ به عنوان آینده‌ی صنعت تلفن‌همراه هنوز مبحث داغی است. هرچند هنوز قابلیت استفاده‌ی این چنین نمایشگر‌های بزرگی، نگرانی کاربران را برانگیخته و هنوز کاربران نتوانسته‌اند با نمایشگرهای ۱۸.۵:۹ کنار بیایند چراکه افرادی عنوان می‌کنند که به ندرت می‌توانند با یک دست از پرچمداران فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس8 و اس8 پلاس استفاده کنند.

سامسونگ با طراحی حالتی ویژه به نام حالت «تک دست» قصد داشت مشکلات این دسته از کاربران را حل کند اما منتقدان اصرار دارند چنین راهکاری، کلاً هدف خرید دستگاه‌هایی با نمایشگر بزرگ را زیر سوال می‌برد.

سری گلکسی اس9 قرار است اواسط اسفندماه امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه MWC 2018 عرضه شود و به گفته سامسونگ بعید است که در نمایشگاه CES حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • milad
    milad | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    سامسونگ همه چیش خوبه منتها بزرگترین اشتباهش این بود که ال سی دیش رو ۱۸:۹ کرد

    گوشی خیلی دراز و در واقع شبیه به گوشکوب میشه و همچنین دیگه واقعا با یه دست نمیشه با گوشی کارکرد ، مثلا من همین الان که دارم تایپ میکنم انگشتم به بالای گوشی نمیرسه چون از بس گوشی دراز شده

    نسبت تصویر ۱۶:۹ خیلی بهتره و استاندارده چرا که تمام فیلم ها و بازی ها رو ۱۶:۹ میسازن

    • 401914125
      401914125 | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

      به نام خدا
      سلام
      بعضی دوستان می گویند که نسبت 2 به 1 خوب نست اما با کمی توجه می فهمید که یک گوشی با حاشیه زیاد با حاشیه هایش نسبت 2 به1 دارد
      وچون حالا قرار است حاشیه ها تا حد امکان کم شود قرار است نسبت صفحه نمایش به 2 و1 تغیر کند بله
      برا فرج اقامون صلوات

      • MohamadReza Goudarzi
        MohamadReza Goudarzi | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

        یا ایهاالذین امنو درست میفرمایید

        • 401914125
          401914125 | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

          به نام خدا
          سلام
          مرسی?
          یا علی

      • milad
        milad | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

        بدون حاشیه خوبه ولی با نسبت ۱۶:۹

        کاری که الان داره سونی انجام میده ، گوشی بدون حاشیه ۱۶:۹ میزنه

        اللهم صلی الی محمد و آل محمد

        • 401914125
          401914125 | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

          اونوقت دیگه یه گوشی خوش دست نیس
          ت

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

      نه همه چیش خوب نیست هنوز اسپیکر استریو نداره.

مطالب پیشنهادی