ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بسیار محدود گلکسی نوت 8 با قیمت ۱۷۵۴ دلاری در راه است

حدودا چند ماه پیش بود که سامسونگ جدیدترین عضو خانواده فبلت های محبوب خود را با نام گلکسی نوت ۸ معرفی کرد. حالا با نزدیک شدن به آغاز سال نوی میلادی، این شرکت جزئیات مربوط ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

حدودا چند ماه پیش بود که سامسونگ جدیدترین عضو خانواده فبلت های محبوب خود را با نام گلکسی نوت ۸ معرفی کرد. حالا با نزدیک شدن به آغاز سال نوی میلادی، این شرکت جزئیات مربوط به یک نسخه بسیار محدود از این پرچمدار را منتشر کرده که ظاهرا قرار است ظرف دو هفته آینده به بازار بیاید.

این تلفن هوشمند قرار است طی همکاری سامسونگ با یک برند هنری به نام 99AVANT ساخته شود؛ برندی که به خاطر ارائه هنر فوق العاده با کیفیتش شهرت دارد و از هر قلم کالا نیز تنها ۹۹ عدد را عرضه می نماید. هر اثر هنری این شرکت دارای کد اختصاصی هشت رقمی AVA است و کاربر با استفاده از آن میتواند اصالت دستگاه را محک بزند.

همانطور که اشاره شد نسخه 99AVANT از گلکسی نوت ۸ درست مانند مدل سایر آثار این شرکت تنها به تعداد ۹۹ دستگاه محدود می شود و هر کدام نیز امضای هنرمندی که رویشان طرح زده را به همراه خواهد داشت. خوشبختانه طرح هنری یاد شده قرار است که روی قاب همراه دستگاه ترسیم شود و بدنه موبایل دست نخورده باقی می ماند. در کنار این قاب و طرح هنری مذکور هر کدام از موبایل ها تم متناسب با آن را خواهند داشت و همزمان آیکون هایشان نیز بر همین اساس طراحی شده.

این محصول در حال حاضر قرار است که صرفا به بازار کره جنوبی عرضه شود و قیمت تعیین شده برای آن ۱۷۵۴ دلار آمریکاست. اضافه کنیم که مشخصات فنی موبایل نیز درست مانند نسخه استاندارد نوت ۸ است  با این تفاوت که این مدل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • solook
    solook | ۲۵ آذر ۱۳۹۶

    قیمت روز گلکسی نوت 8 http://gooshichand.com/items/?model=note_8

  • علی گلکسی
    علی گلکسی | ۲۵ آذر ۱۳۹۶

    چی نزدیک یک سال از معرفی نت ۸ میگذره

    • alimohammadi15
      alimohammadi15 | ۲۵ آذر ۱۳۹۶

      درست میگن.
      خانم موسوی نزدیک به یکسال میگذره از عرضه نوت 8 آیا؟
      آگوست همین 2017 رونمایی شد که تازه!

مطالب پیشنهادی