ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استقبال کم نظیر میلیون ها کاربر از BeeChat، اولین پیام رسان ارز رمز پایه دنیا

همزمان با رشد بی سابقه ارزهای رمزپایه در سراسر دنیا، اولین پیام رسان مخصوص پول های دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین با نام BeeChat تا کنون با استقبال کم نظیری از سوی کاربران مواجه شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۹

همزمان با رشد بی سابقه ارزهای رمزپایه در سراسر دنیا، اولین پیام رسان مخصوص پول های دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین با نام BeeChat تا کنون با استقبال کم نظیری از سوی کاربران مواجه شده است.

پیام رسان بی چت که در اکتبر سال جاری منتشر شده، این روزها میلیون ها کاربر از سراسر دنیا را به سوی خود جذب کرده و در حال حاضر اعضایش روزانه صدها میلیون پیام را بین یکدیگر رد و بدل می کنند.

بی چت تا کنون به‌روزرسانی های متعددی دریافت کرده تا بتواند از 10 ارز رمزپایه پشتیبانی کند. این اپلیکیشن در حال حاضر از 8 زبان پشتیبانی کرده و برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده است.

بی چت ترکیبی است از یک پیام رسان و شبکه اجتماعی که کاربران ضمن چت و گفتگوی دو نفره، می توانند در بحث های گروهی مربوط به ارزهای رمزپایه هم شرکت کرده و از جدیدترین اخبار مربوط به این حوزه مطلع گردند. همچنین بی چت در آپدیت اخیر خود پشتیبانی از قابلیت DApp را نیز اضافه کرده است.

از جمله مهم ترین قابلیت های بی چت می توان به کیف پول ارز رمزپایه آن اشاره کرد تا کاربران بتوانند برای پس انداز، دریافت و ارسال پول های دیجیتالی مثل بیت کوین از آن استفاده کنند.

جالب است بدانید که طراحان بی چت از رهبران افکار کلیدی (key opinion leaders یا به اختصار KOL) نیز برای اشتراک گذاری تئوری های خود در مورد ارزهای رمزپایه و تکنولوژی بلاک چین در گفتگوهای اپلیکیشن دعوت به عمل آورده اند. در حال حاضر بیش از صد KOL  در محیط بی چت حضور دارند که می توانند مستقیما با کاربران به گفتگو پرداخته و بحث ها را در انجمن های گفتگو هدایت کنند.

از جمله مهم ترین قابلیت های بی چت می توان به کیف پول ارز رمزپایه آن اشاره کرد.

همچنین امکان رد و بدل کردن پول دیجیتالی برای پیشبرد اهداف بازاریابی نیز برای KOL ها فراهم شده و کاربران هم می توانند در صورت کسب اطلاعات مفید از این افراد، به آنان سکه های دیجیتالی هدیه بدهند.

یکی از اعضای تیم مؤسس بی چت در مورد این پیام رسان می گوید: «تسهیل تبادل اطلاعات در محیطی اجتماعی برای آموزش عامه مردم در مورد مزایای بلاک چین و ارزهای رمز پایه، کلید رشد این جامعه دیجیتالی محسوب می شود. این [اپلیکیشن] چیزی است که می تواند تعامل ما با یکدیگر را به طور کامل دگرگون کند».

بی چت در حال حاضر بیشترین فعالیتش را در کشورهای آسیایی دارد و بخش اعظم کاربرانش را ساکنان این قاره تشکیل می دهند. اما تیم سازنده آن به شدت در تلاش است تا بتواند بی چت را به فراتر از مرزهای آسیا گسترش داده تا بتواند حجم تبادل اطلاعات در محیط اپلیکیشن خود را به چیزی فراتر از حد کنونی برساند.

برای دانلود بی چت می توانید به وبسایت این سرویس مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Arsalan esfandiari
    Arsalan esfandiari | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    این یک اپ ثالث هست که به تلگرام وصل میشه و در کنارش قابلیتهای کیف پول الکترونیک قرار داده شده . در ضمن هیچ امنیتی هم نداره . با انتشار مطالب نادرست و نامشخص امنیت کسانی که سایتتون رو مطالعه و به شما اعتماد میکنند به خطر نندازید.

  • kiani
    kiani | ۹ دی ۱۳۹۶

    فقط ۵۰۰ تا دانلود از گوگل پلی داشته

  • kiani
    kiani | ۹ دی ۱۳۹۶

    بعد از نصب از برنامه خارج میشه (فیلتر شکن ندارم)
    معامله پول های دیجیتال درون برنامه انجام میشود یا به صورت مثال وارد سایت بیت کوین میشه بعد ارسال پول انجام میده؟

    • Arsalan esfandiari
      Arsalan esfandiari | ۲۳ دی ۱۳۹۷

      به این مطلب اعتماد نکنید . شما فقط یک اپ ثالث تاگرام رو نصب میکنید . چطور حاضر میشید حساب ارز دیجیتالتون رو در اختیار یک برنامه که اطلاعاتی در موردش نیست بگذارید .

مطالب پیشنهادی