ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای خبری خانواده اکسپریا XA2 منتشر شد؛ معرفی احتمالاً در CES 2018

به تازگی تصاویر رندرهای خبری موبایل های میان رده اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 الترا و نیز تلفن هوشمند اقتصادی اکسپریا L2 سونی توسط سایت «Venture Beat» منتشر شده است. [caption id="attachment_633563" align="alignleft" width="600"] اکسپریا XA2 سونی[/caption] ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۳

به تازگی تصاویر رندرهای خبری موبایل های میان رده اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 الترا و نیز تلفن هوشمند اقتصادی اکسپریا L2 سونی توسط سایت «Venture Beat» منتشر شده است.

سونی اکسپریا XA2
اکسپریا XA2 سونی

بر خلاف تلفن های هوشمند اکسپریا XA1 و اکسپریا XA1 الترا که از چیپست های مدیا تک بهره می بردند، اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 الترا با چیپست های اسنپدراگون 630 همراه خواهند شد.

همچنین این دو تلفن هوشمند از رزولوشن نمایشگر 1080p بهره خواهند برد. اندازه نمایشگر نیز در XA2 برابر 5.2 اینچ خواهد بود، در حالی که برای XA2 الترا نمایشگری 6 اینچی در نظرگرفته خواهد شد.

سونی اکسپریا XA2 الترا
اکسپریا XA2 الترا سونی

XA2 الترا با دوربین دو گانه جلویی 15 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و نیز دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. در حالی که XA2 دوربین اصلی مشابه دارد ولی دوربین جلویی آن تکی و 7 مگاپیکسلی است.

اکسپریا L2 نیز احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 630 همراه خواهد شد. همچنین اندازه نمایشگر آن 5.2 اینچی و با رزولوشن 720 در 1280 خواهد بود.

اکسپریا L2 سونی
اکسپریا L2 سونی

هر سه تلفن هوشمند یاد شده از حسگر اثر انگشت بهره مند خواهند بود که در قاب پشتی تعبیه شده. به نظر می رسد فقط اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 الترا با اندروید 8 روانه بازار شوند، در حالی که اکسپریا L2 با اندروید 7 همراه خواهد بود.

انتظار می رود سونی در نمایشگاه CES که از 19 تا 22 دی ماه در لاس وگاس برگزار خواهد شد، از سه تلفن هوشمند یاد شده رونمایی کند. البته برخی از گزارش ها اشاره به معرفی آنها در 18 دی ماه، دارند. سونی به طور رسمی اعلام کرده که قرار است در این روز کنفرانسی را نمایشگاه CES در لاس وگاس برگزار کند. البته این کمپانی اشاره ای به معرفی موبایل های جدید نکرده و تنها اعلام نموده که خبرهای ویژه و به روز رسانی هایی در راه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • morteza P
    morteza P | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    یدونه اثر انگشتش جای خوبی بود که خرابش کرد

  • صوفی
    صوفی | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    در نظر بگیرین بدون حاشیه چقد خوشگل میشه گوشیاش... باور کنید اگه طرحشو عوض کنه همین امروز میخرمش

  • استاد همه چیدون
    استاد همه چیدون | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    بابا سونی جوون با غلط کردیم ول کن تورو خدا اون حاشیه ها رو چته تو ، بخاطر همین طراحی تکراریت با اون حاشیه ها افت بازار شدی داداش یه چیزی بدون حاشیه درست کنم دلم لک زده واسه خریدنت??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی