ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از سه اسپیکر تازه با تمرکز بر مهمانی های خانگی رونمایی کرد

کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2018 از سه سیستم صوتی خانگی جدید رونمایی کرده که به صورت خاص، مهمانی های خانگی کاربران را هدف قرار داده اند. نخستین مدل که ارزان قیمت ترین هم هست، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۵

کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2018 از سه سیستم صوتی خانگی جدید رونمایی کرده که به صورت خاص، مهمانی های خانگی کاربران را هدف قرار داده اند. نخستین مدل که ارزان قیمت ترین هم هست، سیستمی سه تکه ای تحت عنوان MHC-M20D است که اندکی دیرتر از سایرین (به نام های MHC-V71D و MHC-V41D) و در ماه مه به بازار خواهد آمد.

به گفته سونی، اسپیکر MHC-V71D از تکنولوژی «Spread Sound Generator» بهره می برد که در واقع به گشودگی بخش پشتی کابینت اسپیکر برای پخش شدن صدا اشاره دارد. علاوه بر این، اسپیکر مورد اشاره از قابلیتی تحت عنوان Live Sound نیز بهره مند شده که به زاویه قرارگیری آن روی میز، به گونه ای که صدا در تمام اتاق پخش شود اشاره می کند.

این دو قابلیت در مدل MHC-V41D در دسترس نخواهند بود؛ اسپیکر دیگر سونی که البته از اسپیکرهای میانی زانویه دار و توییترهایی خاص برای پراکندگی هرچه بیشتر صوت بهره می برد. مدل پیشرفته تر V71D به چراغ های 360 درجه ای با پشتیبانی از رنگ های گوناگون هم تجهیز شده و از یک کنترل پنل مقاوم در برابر پاشیدن آب بهره می برد.

در همین حال، MHC-V41D اگرچه از چراغ های مخصوصی که با ریتم موزیک همگام می شوند استفاده می کند، اما محدوده ای 360 درجه ای را پوشش نمی دهد. گفتنی است که به علت تجهیز هر دو مدل به بلوتوث، امکان همگام سازی V41D و V71D با چندین سیستم صوتی خانگی (تا سقف 50 دستگاه) وجود دارد تا بتوانید توانایی های صوتی آنها را افزایش دهید.

بعد از این ها هم نوبت به اسپیکر 3 تکه ای و ارزان قیمت MHC-M20D می رسد که با اتصالات بلوتوث سازگاری دارد و از چندین ورودی و یک خروجی HDMI بهره مند شده است. جزییات این مدل هنوز به صورت کامل مشخص نشده اما سونی می گوید سیستم صوتی اش با اتکا بر آمپلی فایرهای قدرتمند، کیفیت صوتی بسیار بالایی را به نمایش می گذارد.

در نهایت باید گفت که اسپیکرهای یک تکه ای MHC-V41D و MHC-V71D طی ماه آوریل با قیمت حدودی 400 و 550 یورو در دسترس قرار می گیرند و سیستم 3 تکه MHC-M20D مدتی بعد و در ماه مه، با قیمت 280 یورو به بازار می آید. هر سه مدل به درایو ایپتیکال برای پخش دی وی دی و سی دی، یک پورت USB، میکروفون، ورودی گیتار، اتصال بلوتوث و خروجی HDMI برای تلویزیون مجهز شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی