ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش جدید بسترن B30 به مناسبت دهه فجر اعلام شد

گروه بهمن شرایط جدید فروش خودروی بسترن B30 را ویژه دهه مبارک فجر با مدل 97 منتشر نمود. در این خودرو طراحی سیستم پیشرانه با موتوری با حجم 1.6 لیتر که متناسب با سایز خودورهای ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۹

گروه بهمن شرایط جدید فروش خودروی بسترن B30 را ویژه دهه مبارک فجر با مدل 97 منتشر نمود.

در این خودرو طراحی سیستم پیشرانه با موتوری با حجم 1.6 لیتر که متناسب با سایز خودورهای متوسط انجام شده است، طراحی با زنجیر تایم منجر به کاهش صدای خودرو و همچنین عدم احتیاج به تعویض این قطعه برای تمام طول عمر این موتور است که به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو می انجامد.بسترن B30سری موتورهای 4GB توسط شرکت FAW توسعه داده شده است که از توان و بازدهی بالا و مصرف انرژی مناسبی برخوردار است ؛ استاندارد آلایندگی این موتور یورو 5 بوده لذا با محیط زیست سازگاری متناسبی دارد.

توان تولیدى موتور این خودرو 107 اسب بخار و بیشینه گشتاور 155 نیوتون بر متر است. همچنین داراى گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) کد F21 ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن است.پوشش چرمی صندلی ها و فرمان، رهیاب ماهواره ای، سیستم جلوگیری از عقب رفتن خودر ودر سربالایی ها، ESC، سنسور دنده عقب و سیستم صوتی با 6 بلندگو از جمله امکانات بسترن B30 محسوب می شوند.

گفتنی است که قیمت سری نخست بسترن بی 30 در حدود 58 میلیون تومان اعلام شده بود، اما در طرح جدید فروش پیش بینی می شود که قیمت این خودرو به حدود 62 میلیون تومان افزایش یابد، هرچند شرکت بهمن موتور هنوز به شکل رسمی چنین افزایش قیمتی را اعلام نکرده است.بسترن B30 قیمت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    من نمیدونم مگر قرار نشد دیگه هیچ قراردادی بدون قیمت بسته نشه و قرارداد بدون تغیین قیمت قطعی، غیر قانونی محسوب بشه؟ پس چرا این شرکت های خودروسازی به محض اینکه شایعه گرونی دلار و خودرو میاد وسط، هرکاری دلشون میخواد میکنن و الان پول رو از مشتری میگیرن و قیمت رو هم میگن به قیمت روز؟ این کار هم از نظر شرعی و اخلاقی و هم از نظر قانونی خلافه...واقعا کسی نیست اینارو مجبور کنه قیمت تعیین کنن؟

مطالب پیشنهادی