ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

YONDR
تکنولوژی

خواننده آمریکایی با استفاده از کیف های مخصوص، موبایل تماشگران را غیرفعال کرد

«جک وایت»، خواننده و آهنگساز مشهور آمریکایی که همیشه طرفدارانش را به خاطر استفاده از موبایل در کنسرت ها سرزنش می کرد حالا یک گام فراتر از این برداشته است. او که از درخواست کردن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

«جک وایت»، خواننده و آهنگساز مشهور آمریکایی که همیشه طرفدارانش را به خاطر استفاده از موبایل در کنسرت ها سرزنش می کرد حالا یک گام فراتر از این برداشته است.

او که از درخواست کردن برای عدم استفاده از تلفن همراه حین اجرا خسته شده این بار از تماشگران خواست تلفن هایشان را درون کیف های Yondr قرار دهند که امکان باز کردن آن تنها در نقاط خاصی از محل کنسرت وجود داشت.

این گروه موسیقی چند روز قبل در بیانیه ای اعلام کرد که با استفاده از این کیف ها احتمال تصویربرداری، فیلمبرداری و حتی صدابرداری از مراسم وجود نخوهد داشت:

این روش به شما اجازه می دهد برای لحظاتی از موبایل خود فاصله گرفته و از اجرای زنده موسیقی و تلاش ما برای جلب رضایتتان لذت ببرید.

کیف کوچک Yondr که از جنس نئوپرن ساخته شده تاز مانی که روی پد مخصوص قرار داده نشده باز نمی شود. بدین ترتیب نیازی نیست که افراد حاضر در مراسم موبایل های خود را تحویل دهند.YONDR«گراهام دوگنی»، موسس Yondr معتقد است که استفاده مداوم از موبایل روی سیستم عصبی، الگوی تفکر و تعاملات اجتماعی اثر گذار است و به همین خاطر اختراع خود را وسیله ای مفید و کاربردی می داند.

افراد بسیاری دیگری در رویدادهای خود از این وسیله استفاده کرده اند که از این میان می توان به «سرنا ویلیامز» تنیسور سرشناس آمریکایی، هنرمندانی مانند «آلیشا کیز»، The Lumineers و کمدین هایی از قبیل «دیو چپل» و «کریس راک» اشاره کرد.

برای مثال سرنا ویلیامز که چند روز پیش با کارآفرینی به نام «الکسیس اوهانیان»، ازدواج کرد برای جلوگیری از انتشار تصاویر عروسی‌ اش توسط مهمانان از تکنولوژی Yondr استفاده کرد.

بسیاری از تصاویر و ویدئوهای مربوط به چنین رویدادهایی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند و وایت از طرفدارانش خواسته برای به اشتراک گذاری این تصاویر از پست های اکانت رسمی این گروه استفاده کنند.

وایت در ماه های آینده قرار است کنسرت هایی را در اروپا روی صحنه ببرد و هنوز مشخص نیست که در این رویدادها نیز رویکرد مشابهی را در پیش خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    فقط الیشیا کیز

  • Kiyarash Alinasab
    Kiyarash Alinasab | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    منم خیلی بدم میاد از اینایی که موبایل به دست هستند. بابا لذت ببر از کنسرت مزاحم تماشای دیگران هم نشو

مطالب پیشنهادی