ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Aviate Launcher
نرم افزار و اپلیکیشن

یاهو تا یک ماه دیگر پشتیبانی از Aviate Launcher را قطع می کند

پایان لانچر Aviate یاهو نزدیک است. از تاریخ ۸ مارس برابر با ۱۷ اسفند ماه شمسی، یاهو پشتیبانی و ارائه به‌روزرسانی برای این لانچر را متوقف خواهد کرد. شرکت مذکور ساعاتی پیش با انتشار یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

پایان لانچر Aviate یاهو نزدیک است. از تاریخ ۸ مارس برابر با ۱۷ اسفند ماه شمسی، یاهو پشتیبانی و ارائه به‌روزرسانی برای این لانچر را متوقف خواهد کرد.

شرکت مذکور ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی، این موضوع را به اطلاع عموم کاربران رسانده و از طرفداران لانچر برای پشتیبانی از آن طی این سال ها تشکر و قدردانی به عمل آورده است.

توقف پشتیبانی از Aviate Launcher با توجه به آپدیت های دیر به دیر آن اصلا موضوع غافلگیر کننده ای نیست. آخرین به‌روزرسانی که برای این اپلیکیشن منتشر شده به ماه می سال ۲۰۱۷ بر می گردد که از بی توجهی یاهو به این لانچر حکایت می کند.

بد نیست بدانید که Aviate Launcher در سال ۲۰۱۳ و با سرمایه اولیه ای بالغ بر ۱/۸ میلیون دلار آغاز به کار کرد. یاهو یک سال بعد، این لانچر و تمام توسعه دهندگانش را با هزینه ای ۸۰ میلیون دلاری به خدمت خود درآورد اما در نهایت به خاطر تنظیمات اندک شخصی سازی و محدودیت ها نسبت به لانچرهای رقیب، نتوانست آن را به لانچر موفقی در بازار لانچرهای اندرویدی تبدیل کند.

توجه داشته باشید که با وجود این قطع پشتیبانی، همچنان می توانید از آن استفاده کنید اما دیگر هیچ محتوای جدیدی در پخش Smart Stream مشاهده نخواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    این یاهو کی کلا خودش تعطیل میشه؟
    ما کاربران اینترنت یه خاطره خوش از یاهو داریم و اونم چت روم های یاهو بود،ولی الان دیگه همش دارم میشنوم فلان چیزو تعطیل کرد یا پشتیبانی از فلان چیزو قطع کرد،یکی بره به صاحاب یاهو بگه: بابا دمت گرم،بیا درشو ببند و هم خودت و هم مارو راحت کن و بزار با همین یه خاطره خوش ازت خداحافظی کنیم.

مطالب پیشنهادی