ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست گوگل
کسب و کار

سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری اپل و ال جی برای تولید میکرودیسپلی‌های OLED

بر اساس پرونده‌های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به نظر می‌رسد که Valve، اپل و ال جی مشترکاً ده میلیون دلار برای تاسیس شرکتی به نام eMagin سرمایه گذاری کرده‌اند. بر این اساس ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بر اساس پرونده‌های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به نظر می‌رسد که Valve، اپل و ال جی مشترکاً ده میلیون دلار برای تاسیس شرکتی به نام eMagin سرمایه گذاری کرده‌اند. بر این اساس کمپانی تاسیس شده قرار است میکرودیسپلی‌‌های OLED تولید کند و آنها را در حوزه‌های سلامت، نظامی و صنعتی به کار برد. هرچند در پرونده‌ی ثبت شده توسط SEC، بیانیه‌‌ای از eMagin وجود دارد که خبر می‌دهد سه شرکت یاد شده نیز قرار است از محصولاتش استفاده کنند.

در این بیانیه، eMagin می‌گوید با چند شرکت‌ طراز اول برای طراحی و تولید میکرودیسپلی‌های OLED در حال مذاکره است که این مدل نمایشگر‌ها قرار است در هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده نظیر عینک‌های واقعیت افزوده‌ی جدید اپل بکار گرفته شوند.

Gene Munster تحلیلگر معروف ادعا می‌کند این عینک واقعیت افزوده که شایعه شده تا سال آینده به بازار می‌آید، قادر است نسبت به آیفون‌ها سر و صدای بیشتری به پا کند.

کمپانی کوپرتینویی در دی ماه امسال با عرضه‌ی 1.5 ARKit خود برای  توسعه دهندگان، شایعات بسیاری درباره‌ فعالیت دوباره در این حوزه به پا نمود. نرم افزار یاد شده که قسمتی از iOS 11.3 خواهد بود، قابلیت‌هایی جدیدی نظیر قرار دادن آیتم‌هایی روی در و دیوار‌های عمودی خواهد داشت.

کمپانی Valve با همکاری ال جی در حال طراحی یک هدست واقعیت مجازی بوده و قرار است از صفحه‌ نمایش پیشرفته‌ی تولید شده توسط eMagin بهره ببرد که می تواند کیفیت تصویر ۲۰۴۸ در ۲۰۴۸ پیکسل را به ارمغان آورد.

Valve، اپل و ال جی با سرمایه گذاری ده میلیون دلاری خود قرار است ۶،۴۵۱،۶۱۳ سهم از شرکت‌ یاد شده را بین خود تقسیم کنند. طبق قرارداد، این سه کمپانی اجازه خواهند داد ۲،۵۸۰،۶۴۵ سهم دیگر نیز خریداری کنند که ارزش بهای این سهام توسط کمیسیون بورس آمریکا فاش نشده است.  سهام eMagin در جمعه‌ی گذشته با ارزش ۱.۴۵ دلار عرضه شد و تا پایان روز ۵.۴۵ درصد افزایش داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    از وقتی ال جی وارد رقابت شده هر سال سعی کرده بهترین ها رو ارائه بده یا خودشو به سطح برندای دیگه برسونه. حالا بماند که بعضیا با غرض میان میکوبنش اما من همیشه ابتکار و کپی نکردنش و طراحی دسته اولش تو همه مدل های پرچمداراش و حتی میان رده هاش رو تحسین میکنم. این دقیقا همون چیزیه که خیلی ها از ال جی به عنوان برندی که در زمینه لوازم صوتی و تصویر و خانگی اول هستش انتظار دارن. سامسونگ که همه رو تست میکنه ببینه کدوم جواب میده. اما مطمئنا از کپی کردن ال جی پشیمون نمیشه. چون همیشه بهترین فناوری ها رو ابتکارات رو داره که منحصر به خودشه و خودش ابداع کرده نه اینکه از روی برندای دیگه کپی کنه. سامسونگ بالاخره مجبوره با کپی کردن بازار و دست بگیره. و سهمی داشته باشه. البته اون هم نمونه های موفق هر برند. مثل همینایی که تو ال جی می بینین. برای همینه که اپل ترجیحح میده از نمایشگرهای ال جی استفاده کنه که بهترین فناوری ها رو دارن.

  • Hello
    Hello | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    ایفون زمانی بهترین بود که از نمایشگرهای الجی استفاده میکرد. کلا محصولات الجی همیشه با کیفیت ترین هستند و اگر یک بار از گوشیهاش استفاده کنید حاضر نیستین حتا دیگه ایفون دستتون بگیرید

مطالب پیشنهادی