ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های شیائومی چه زمانی در آمریکا عرضه می شوند

شیائومی سال هاست که در پی برنامه ریزی برای ارائه موبایل های خود در بازار آمریکا است ولی این کمپانی چینی تاکنون به زمان مناسب برای این اقدام نرسیده. ولی اکنون مشخص شده که قرار ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

شیائومی سال هاست که در پی برنامه ریزی برای ارائه موبایل های خود در بازار آمریکا است ولی این کمپانی چینی تاکنون به زمان مناسب برای این اقدام نرسیده. ولی اکنون مشخص شده که قرار است در ماه های آتی این کمپانی با موبایل هایش به بازار آمریکا وارد شود.

بر اساس گزارش نشریه وال استریت ژورنال «لی جون» مدیر شیائومی، اعلام کرده کمپانی متبوعش قصد ورود به بازار آمریکا در انتهای سال 2018 یا ابتدای سال 2019 را دارد.

در حال حاضر شیائومی چهارمین کمپانی بزرگ سازنده موبایل در چین است و توانسته با موفقیت تلفن های هوشمند خود را در بازار هند و برخی از کشورهای جنوب شرق آسیا عرضه کند. همچنین اخیراً به بازار برخی از کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا وارد شده است.

البته آمریکا با برند شیائومی غریبه نیست و همین حالا هم محصولاتی از جمله اسپیکرها و دوربین های این کمپانی در ایالات متحده به فروش می روند. البته این بار برای اینکه کمپانی چینی بتواند موبایل های خود را در آمریکا عرضه کند، باید با حداقل یکی از اپراتورهای مخابراتی بزرگ آمریکا قرارداد همکاری منعقد کند.

Mi Mix 2S

این مسئله برای کمپانی های خارجی چندان ساده نیست. یادآوری می کنیم که پیش از این هواوی تلاش کرده بود با همکاری اپراتور AT&T موبایل های خود را در آمریکا عرضه کند، ولی در نهایت به علت نگرانی های امنیتی مقامات این کشور، اپراتور یاد شده قرارداد را معلق کرد و از عرضه موبایل های هواوی سر باز زد.

در این راستا مدیر عامل این کمپانی اعلام کرده بود که دولت آمریکا و برخی از رقبا از ترس قدرت گرفتن این کمپانی چینی با استفاده از بازی های سیاسی تصمیم گرفته اند جلوی حضور هواوی در آمریکا را بگیرند. البته در نهایت هواوی رسماً اعلام کرد که اظهارات این مدیر بازتاب دهنده دیدگاه های کمپانی نیست.

البته با وجود تمام مشکلات قبلی که برای هواوی پیش آمده، شیائومی هنوز از تصمیم خود برای ارائه موبایل هایش در آمریکا منصرف نشده و انتظار می رود در زمان اعلام شده، شاهد معرفی تلفن های هوشمند این کمپانی در ایالات متحده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    از نظر کیفیت برند و کارایی برند و از نظر طراحی و ظاهر به نظرم شیائومی موفقیت چندانی نمی تونه در آینده موبایل داشته باشه. هر صحبتی و حرفی هم ازش میشه سر این هست که جایی فعالیت می کنه جمعیت بالاست و این جمعیت بالا اگر درصد کمیشون هم به سمت یک محصول برن اون محصول و کارخونه اش رو تکون میدن. آینده از آن برندهای با کیفیت ذاتی بازار هست مثل ال جی و اپل

    • آقا بیگه
      آقا بیگه | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

      شیائومی نسبت به قیمت و کارایی و طراحی بالانسی بوجود آورد که باعث شد خریدن محصولاتش ارزش خرید بالایی داشته باشه. از Power Bank اش که جزو پر فروشتریناس تو دنیا تا بقیه چیزاش.

مطالب پیشنهادی