ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر مالی فیت بیت: اپل واچ دیگر مردم را هیجان‌زده نمی‌کند

در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری مالی «بیل زارلا» مدیر مالی شرکت فیت بیت خاطر نشان کرد که پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا محصولی تکراری بوده و اپل واچ دیگر مردم را هیجانزده نخواهد کرد. با بیشتر شدن ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری مالی «بیل زارلا» مدیر مالی شرکت فیت بیت خاطر نشان کرد که پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا محصولی تکراری بوده و اپل واچ دیگر مردم را هیجانزده نخواهد کرد.

با بیشتر شدن تسلط صنعت تکنولوژی بر زندگی روزمره‌ی مردم و افزایش وابستگی بیش از حد کاربران به فعالیت با گجت‌های الکرونیکی، ساعت‌های هوشمند تبدیل به پوشیدنی‌هایی شده‌اند که بسیاری از کاربران آنها را خریداری کرده تا مرتباً و به سادگی از آنها بهره بگیرند و از اخرین امکاناتی که پیشرفت تکنولوژی برایشان محیا کرده، نهایت استفاده را ببرند.

بسیاری از کاربران به خصوص آمریکایی‌ها اکنون از اپل واچ بهره می برند چرا استفاده از آنها در محل‌های  شلوغ بسیار آسان است برای مثال یک فرد می تواند در هر محلی از طریق این ساعت هوشمند با اطرافیان خود ارتباط برقرار کرده، کالری‌های مصرف شده‌ی روزانه‌اش را سنجیده و در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کند.

با این حال مدیر مالی شرکت فیت بیت اعلام نموده، در آینده‌ای که برای این مدل محصولات یعنی گجت های هوشمند پوشیدنی تصور می‌کند، جایی برای اپل واچ وجود نخواهد داشت.

«بیل زارلا» مدیر مالی شرکت سازنده‌ی پوشیدنی‌هایی همچون ایونیک، ورسا و بلیز چند روز پیش در کنفرانس سرمایه‌گذاری Roth خاطر نشان کرد:

من هنوز فردی را ندیده‌ام که اپل واچ داشته باشد و از داشتن این محصول هیجان‌زده باشد.

حرف زارلا را آمار فروش سه ماه گذشته‌ی این ساعت هوشمند نقض می‌کند چرا که پوشیدنی یاد شده در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، آمار فروش خود را شکسته و به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان هنوز  بهترین ساعت هوشمندی است که در بازار وجود دارد.

زارلا نظریه‌ی خود را این‌گونه توجیه می‌کند که اگر کسی آیفون نداشته باشد نمی تواند از اپل واچ استفاده کند و به باور وی در حال حاضر ۸۰ درصد کاربران دنیا از تلفن‌های هوشمند اندرویدی بهره می‌برند، نه موبایل‌های اپل.

این مساله به طور مجزا درست است اما اپل هیچ‌وقت دنبال بالا بردن سهمش از بازار به هر طریق ممکن نبوده است و تنها استراتژی‌اش برای حفظ رضایت مصرف‌کنندگانش را در پیش گرفته تا آنها را تا ابد مشتری خود نگه دارد. از این روست که اپل واچ محصولی است که با آیفون‌ها به خوبی هماهنگ شده و تجربه‌ی مطلوبی برای کاربران فراهم می‌آورد.

اپل هنوز جوابی به ادعاهای مدیر مالی فیت بیت نداده اما از آنجایی شرکت یاد شده وضعیت مالی خوبی ندارد و دیگر رقیب پر خطری محسوب نمی‌شود، بعید است که شرکت کوپرتینویی در این زمینه اقدامی انجام دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • samir1374
    samir1374 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    مهیا

مطالب پیشنهادی