ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

WSD-F20SC
تکنولوژی

کاسیو از ساعت هوشمند جدیدی با سیستم عامل Wear OS رونمایی کرد

کاسیو به تازگی از ساعت هوشمند WSD-F20SC رونمایی کرده که تنها 700 دستگاه از آن تولید خواهد شد. این ساعت که مدل محدودی از WSD-F20 به شمار می رود دارای نمایشگر لمسی 1.2 اینچی دو لایه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

کاسیو به تازگی از ساعت هوشمند WSD-F20SC رونمایی کرده که تنها 700 دستگاه از آن تولید خواهد شد.

این ساعت که مدل محدودی از WSD-F20 به شمار می رود دارای نمایشگر لمسی 1.2 اینچی دو لایه ای است که با کریستال یاقوت مقاوم شده است. WSD-F20SC

بند کامپوزیتی مقاوم شده با فلز و قاب پشتی از جنس استیل ضد رنگ، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP را برای WSD-F20SC به ارمغان آورده است. این ساعت هوشمند از استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز بهره می برد که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری است.

دکمه های تعبیه شده روی لبه کناری نیز از پوشش محافظ یونی بهره می برند تا مقاومت آن را در برابر خوردگی بیشتر افزایش یابد. از دیگر ویژگی های WSD-F20SC می توان به بلوتوث، امکان اتصال Wi-Fi و GPS اشاره کرد که حتی در حالت آفلاین هم امکان ردیابی موقعیت جغرافیایی را فراهم می کند.WSD-F20SCسیستم عامل این ساعت نیز Wear OS است که با اندروید 4.3 یا iOS 9.0 به بالا سازگاری کامل دارد.

WSD-F20SC از خرداد ماه به بازار راه پیدا خواهد اما کمپانی سازنده هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است، با این حال از آنجایی که نسخه معمولی 500 دلار قیمت داشت، بعید نیست این مدل بهای بالاتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی