ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کامپیوترهای مجهز به اسنپدارگون

مایکروسافت امکان پشتیبانی از اپ های 64 بیتی را به کامپیوترهای مجهز به اسنپدارگون می آورد

مایکروسافت سال گذشته و با معرفی کامپیوترهای بهره مند از پردازنده های موبایل گام بلندی را برای توسعه پلتفرم خود برداشت و حالا با ارائه قابلیت های دیگر به دنبال ادامه این روند است. یکی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

مایکروسافت سال گذشته و با معرفی کامپیوترهای بهره مند از پردازنده های موبایل گام بلندی را برای توسعه پلتفرم خود برداشت و حالا با ارائه قابلیت های دیگر به دنبال ادامه این روند است.

یکی از محدودیت های قابل توجه این پی سی ها عدم پشتیبانی از اپ های 64 بیتی است اما اخیرا Erin Chappie، مدیرکل بخش ویندوز مایکروسافت از معرفی SDK ویژه این اپلیکیشن ها در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خبر داده که ماه آینده برگزار خواهد شد.

SDK جدید به توسعه دهندگان اجازه می دهد اپلیکیشن های ویندوز استور و برنامه های دسکتاپ را برای چیپست های اسنپدراگون مجددا کامپایل کنند. پشتیبانی از اپلیکیشن های 64 بیتی در سیستم های ویندوزی مجهز به چیپست های اسنپدراگون امکان افزایش ثبات، کارایی، ایمنی و سرعت را فراهم کرده و نرم افزارهای بیشتری را به این سیستم ها می آورد. کامپیوترهای مجهز به اسنپدارگوناز آنجایی که هنوز تعداد کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر ARM چندان زیاد نیست، ممکن است توسعه دهندگان رغبت چندانی برای اصلاح کدهای خود نداشته باشند، با این حال ارائه این قابلیت یک گام دیگر کامپیوترهای همیشه متصل را به نمونه های معمولی نزدیکتر خواهد کرد.

در صورتی که این سیستم ها به چیپست های 855 مجهز شوند ممکن است شاهد پشتیبانی آنها از اینترنت 5G نیز باشیم چرا که کمپانی ژاپنی «سافت بانک» اخیرا در لیست درآمدهای خود به توسعه اسنپدراگون 855 اشاره کرده و بر اساس آن این چیپست در کنار قابلیت اتصال به شبکه های 4G از نسل جدید 5G نیز پشتیبانی می کنند

پیش از این اینتل هم مدعی شده بود که با همکاری مایکروسافت، دل، اچ پی، و لنوو لپ تاپ هایی را تولید می کنند که با استفاده از چیپست های ساخت این کمپانی، به شبکه 5G متصل شده و ارتباط فوق سریع اینترنتی با سرعت گیگابیتی را فراهم می آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • agha
    agha | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    سیلی محکم تو صورت اینتل

مطالب پیشنهادی