ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال از حافظه SSD نوع NVMe ویژه گیمرها رونمایی کرد

در حالی که وسترن دیجیتال قصد دارد در سال 2025 هارد درایو 40 ترابایتی بر مبنای فناوری مایکرو وِیو ارائه کند، ولی برای آینده نزدیک برنامه دیگری دارد. به این منظور کمپانی مذکور به تازگی از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

در حالی که وسترن دیجیتال قصد دارد در سال 2025 هارد درایو 40 ترابایتی بر مبنای فناوری مایکرو وِیو ارائه کند، ولی برای آینده نزدیک برنامه دیگری دارد. به این منظور کمپانی مذکور به تازگی از حافظه SSD جدیدی از نوع NVMe رونمایی کرده که به طور ویژه برای گیمرها و تولید کنندگان محتوای ویدیویی طراحی شده که قصد استفاده از رزولوشن های 4K و یا Ultra HD را دارند.

حافظه جدید که از سری بلک وسترن دیجیتال است در ظرفیت های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت و یک ترابایت ارائه می شود. از حیث سرعت نیز در بین بهترین های بازار قرار دارد. دو مدلی که ظرفیت بالاتری دارند، سرعت خواندن 3400 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهند، در حالی که سرعت نوشتن اطلاعات روی آنها 2800 مگابایت در ثانیه است.

تعداد میانگین عملیات خواندن ورودی-خروجی (IOPs) تصادفی درایو جدید وسترن دیجیتال برابر 500 هزار در هر ثانیه است. بنا بر ادعای این کمپانی، SSD مذکور به گونه ای طراحی شده که گلوگاه هایی که در نمونه های معمول SSD ها وجود دارد، در این محصول جایی نداشته باشد. همچنین بنا بر ادعای وسترن دیجیتال، محصول جدید به لطف ساخت بر اساس فناوری 3D NAND سطح جدیدی از کارایی را ارائه می دهد.

قرار است مدل های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت و یک ترابایت به ترتیب با قیمت های 120، 230 و 450 دلار روانه بازار شوند. به گفته سازنده خریداران می توانند از ماه آوریل سال جاری میلادی (فروردین تا اردیبهشت) حافظه SSD یاد شده را خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    با دلار 6000 تومنی چند میشه

مطالب پیشنهادی