ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی انتظار دارد در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۰۰ میلیون گوشی بفروشد

کمپانی شیائومی امسال موبایل Mi Mix 2S را به بازار عرضه کرده که مشخصات و ویژگی‌های یک پرچمدار را با قیمتی مناسب برای کاربران فراهم کرده است. این مسئله موجب شده که شیائومی امیدوار باشد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

کمپانی شیائومی امسال موبایل Mi Mix 2S را به بازار عرضه کرده که مشخصات و ویژگی‌های یک پرچمدار را با قیمتی مناسب برای کاربران فراهم کرده است. این مسئله موجب شده که شیائومی امیدوار باشد تا پایان سال میلادی، ۱۰۰ میلیون گوشی به فروش برساند.

اگر این اتفاق رخ دهد، شرکت چینی رشد۴۳ درصدی فروش را نسبت به سال قبل تجربه خواهد کرد چرا که در سال ۲۰۱۷ میلادی تنها توانسته بود ۷۰ میلیون موبایل هوشمند در بازار جهانی به فروش برساند. علاوه بر این احتمال دارد که بالاخره محصولات این کمپانی تا پایان سال به بازار‌های ایالات متحده‌ی آمریکا وارد شود که این مسئله نیز می‌تواند در رکورد فروش کلی تاثیر به سزایی بگذارد.

شاید اکنون برای عرضه‌ی موبایل‌های چینی به بازار آمریکا زمان خوبی نباشد اما به نظر می‌رسد شیائومی توانسته مشکلاتی که گریبان‌گیر اچ تی سی و ZTE شده را دور زده و مجوز عرضه‌ی محصولاتش را در بازارهای آمریکا به دست آورد

از طرفی شیائومی قصد دارد با عرضه‌ی عمومی سهام خود برای خرید، جذب سرمایه کرده تا هزینه‌ی تولید تلفن‌های هوشمند و افزایش گستره‌ی فروش جهانیش را فراهم آورد. ماه گذشته این کمپانی اعلام کرده بود که طی ماه‌های آینده قسمت زیادی از سهامش را که ارزشی معادل ۶۵ تا ۷۰ میلیارد دلار دارد را خواهد فروخت.

این در حالی است که کمپانی‌های تایوانی که جزو زنجیره‌ی تولید شیائومی به حساب می‌آیند، انتظار دارند دستورات جدیدی را به علت این تغییرات و جهانی شدن شرکت چینی دریافت کنند. زنجیره‌ی تولید شیائومی شامل شرکت‌های Foxconn، Inventec، کمپانی سازنده‌ی لنز‌های دوگانه‌ی Largan Precision و TSMC می‌شود.جالب اینجاست TSMC یک شرکت تولیدات نیمه رساناست که وظیفه‌ی ساخت چیپست پرچمدار سال ۲۰۱۹ کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ را بر عهده گرفته است.

سال گذشته فروش موبایل هوشمند در کشور چین یک دوره‌ی افت نسبی را تجربه نمود اما اکنون به نظر می‌رسد این بازار متحول شده و در حال پیشرفت است. کارشناسان معتقدند شیائومی برای آنکه بتواند هدف فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ میلادی را به ارمغان بیاورد، باید محبوبیت خود را هند حفظ کرده و بازار خود را به کشور‌های مختلف گسترش دهد. به نظر می‌رسد این شرکت چینی موفق شده قدم‌های اول را در این زمینه بردارد و مقدمات عرضه محصولاتش در اقصی نقاط جهان را فراهم آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی