ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجمع عمومی سالیانه همراه اول برگزار شد؛ ارائه ۱۰ میلیون سیم‌کارت و رشد ۱۵ درصدی درآمد در سال ۹۶

همراه اول امروز -۹ اردیبهشت- مجمع عمومی سالیانه خود را در کنار سهام‌دارانش برگزار کرد و از عملکرد خود در سال ۱۳۹۶ گفت. تعداد سیم‌کارت «حمید فرهنگ»، مدیرعامل جدید همراه اول که در ماه‌های پایانی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۴

همراه اول امروز -۹ اردیبهشت- مجمع عمومی سالیانه خود را در کنار سهام‌دارانش برگزار کرد و از عملکرد خود در سال ۱۳۹۶ گفت.

تعداد سیم‌کارت

«حمید فرهنگ»، مدیرعامل جدید همراه اول که در ماه‌های پایانی سال گذشته پس از ۱۲ سال جایگزین «وحید صدوقی» شد، خبر داد که این اپراتور در زمینه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، رتبه اول در ایران و خاورمیانه را در اختیار دارد.

در زمینه تعداد مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی، همراه اول در آسیای جنوبی نیز اول است ولی در خصوص تعداد مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، این اپراتور در آسیای جنوبی رتبه هفتم را کسب‌ نموده. جایگاه همراه اول در دنیا نیز برای سیم‌کارت های دائمی و اعتباری، ۱۷ و ۱۹ است.

به گفته مدیرعامل جدید همراه اول، این اپراتور اکنون ۹۶ میلیون سیم‌کارت به مشترکین واگذار کرده است که حدود ۱۰ میلیون از آنها، مشترکینی هستند که در سال گذشته به اپراتور اول پیوسته‌اند: ۹.۵ میلیون مشترک جدید اعتباری و ۴۹۱ هزار مشترک جدید سیم‌کارت‌های دائمی. در گزارش همراه اول همچنین عنوان شد که بیش از ۵۹ درصد از ۹۶ میلیون سیم‌کارت، فعال هستند.

شبکه پهن‌باند

به گفته فرهنگ، در حال حاضر تمام ۱۲۴۶ شهر ایران از خدمات 4.5G برخوردار هستند و همراه اول، گسترده‌ترین شبکه پهن‌باند کشور را در اختیار دارد.

در سال گذشته، ۱۸۴۴۰ سایت 3.9G و ۱۶۱۶۰ سایت 4.5G در کشور فعال شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا اپراتور اول بتواند بزرگترین پوشش را از آن خود کند.

به گفته فرهنگ، در حال حضار ۳۲ میلیون مشترک پهن‌باند از خدمات 3G و 4G همراه اول استفاده می‌کنند. این در حالیست که تعداد مشترکین 4.5G نیز ۱۰ میلیون نفر ذکر شد.

همراه اول در این مجمع اشاره کرد که رشد در ترافیک دیتا از فروردین ۹۲ تا اسفند ۹۶، معادل ۱۱۱۸ برابر بوده است و حالا مشترکین پهن باند این اپراتور، به شکل روزانه ۳۷۰۰ ترابایت ترافیک مصرف می‌کنند.

وضعیت مالی

حمید فرهنگ درآمد شرکت اصلی همراه اول را ۱۲ هزار ۱۹۷ میلیارد تومان عنوان کرد؛ رقمی که در مقایسه با عملکرد مالی سال گذشته‌ی همراه اول، با رشد ۱۵ درصدی همراه بوده است. سود شرکت اصلی همراه اول نیز ۳ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان عنوان شد که این رقم نیز در مقایسه با سود سال گذشته، با رشد ۱۰ درصدی همراه شده است.

مجمع عمومی همراه اول بر همین اساس سود هر سهم شرکت اصلی را ۳۲۸ تومان تعیین کرد؛ رقمی که با اعتراض برخی از سهام‌داران مواجه شد. حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول نیز در پاسخ اشاره کرد که سود این اپراتور، ۸ درصد بیشتر از میانگین سودآوری شرکت‌های حاضر در بازار بورس بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • jdnskdjhd
    jdnskdjhd | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چه امارهای قشنگ و رنگارنگی
    ولی اصلا به مشکلات چند روز اخر و هزینه که از جیب مشترکین بابت مشکل تاریخ و حجم بسته هاش رفته نگفته
    هیچ کسم جواب گو نیست
    اصلا هیچ اماری در مورد پاسخگویی به مشترکین اعلام نشد

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کارشون توی این مجمع های سالانه چیه ؟ دقیقاً اینه که جمع بشن دور هم بگن چقدر پول مردم خوردن از پیامای تبلیغاتیو هزارتا کوفت زهر مار دیگه بعدش باز بشینن حساب کنن کدومشون بیشتر بالا کشیده به بقیه اعضای مجمع نداده ?

    • محسن سهرابی
      محسن سهرابی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

      هیچ‌ غلطی نمیکنن. ده روزه سیستمای همراه اول قطعه. ثبت نام میکنن سیم کارت فعال نمیشه?

  • کامیاب
    کامیاب | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    3/9g -_-

مطالب پیشنهادی