ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش تیوولی و قیمت جدید سانگ ‌یانگ رکستون و سانگ یانگ کوراندرو توسط رامک خودرو اعلام شد

رامک خودرو نماینده رسمی محصولات سانگ ‌یانگ در ایران، شرایط فروش جدید سنگ یانگ تیوولی و قیمت جدید دو خودروی رکستون و کوراندو 2018 را ویژه اردیبهشت ‌ماه 97 منتشر کرده است. تیوولی با موتور ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

رامک خودرو نماینده رسمی محصولات سانگ ‌یانگ در ایران، شرایط فروش جدید سنگ یانگ تیوولی و قیمت جدید دو خودروی رکستون و کوراندو 2018 را ویژه اردیبهشت ‌ماه 97 منتشر کرده است.

تیوولی با موتور 1.6 لیتری 128 اسب بخاری و گیربکس شش سرعته اتوماتیک با انتقال نیرو به محور جلو، این روزها در زمره کراس اوور های تک دیفرانسیل بسیار محبوب در بازه قیمتی 120 الی 140 میلیون تومان به حساب می آید.

قیمت تیوولی شرایط فروش

در تازه ترین اقدام رامک خودرو شرایط فروش جدید این مدل را با قیمت 125 میلیونی و ودیعه های 45 تا 80 میلیونی با سود مشارکت 24 درصدی اعلام کرده است.

قیمت و شرایط فروش تیوولی

قیمت و شرایط فروش تیوولی

 

قیمت سانگ یانگ رکستونسنگ یانگ رکستون در بازار ایران به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر دار مجهز است که توانایی ایجاد ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد.

در این محصول ۹ عدد کیسه هوا در کنار سیستم کنترل پایداری به کار رفته که ایمنی بالایی به این خودرو می دهد. از تجهیزات ایمنی می توان به سیستم کمکی بین خطوط، سیستم ترمز اضطراری، هشدار نقطه کور و سیستم ترافیک عقب اشاره کرد. قیمت سنگ یانگ رکستوننیوکوراندوی فیس لیفت در بخش فنی دچار تغییرات خاصی نشده است و مانند نمونه فعلی از موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری بهره می برد که قادر است قدرتی معادل با توان 150 اسب بخار را تولید نماید. قدرت تولیدی توسط این پیشرانه از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک کوراندو به چرخها منتقل می شود.قیمت سنگ یانگ کوراندومصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور در هر صد کیلومتر حدود ۶.۵ الی ۷.۵ لیتر گزارش شده است. کوراندو در 10 ثانیه از صفر به 100 می رسد و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است، با ورود این خودرو به صورت رسمی به بازار ایران به احتمال زیاد شرایط فروش اقساطی کوراندو 2018 نیز برای دوستداران آن فراهم می شود و این خودرو در دو مدل چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو قابلیت خریداری خواهد داشت.

خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
رکستون 2018 330/815/000 348/800/000
کوراندو 2018 214/730/000 239/800/000
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی