ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی ال جی K30 با قیمتی گرانتر از حد انتظار معرفی شد

به تازگی کمپانی ال جی موبایل اقتصادی خود یعنی ال جی K30 را در آمریکا معرفی کرده که در ادامه مشخصات آن را با شما در میان می گذاریم. گوشی ال جی K30 گجت کاملاً ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

به تازگی کمپانی ال جی موبایل اقتصادی خود یعنی ال جی K30 را در آمریکا معرفی کرده که در ادامه مشخصات آن را با شما در میان می گذاریم.

گوشی ال جی K30 گجت کاملاً جدیدی نیست و در واقع همان مدل K10 بوده که در سه ماهه‌ی اول سال میلادی عرضه شده بود. با این حال مدل جدید از لحاظ مشخصات کمی بهتر شده و به همین دلیل قرار است با اسم دیگری روانه ی بازار شود.

موبایل های K8 و K10

گوشی مذکور از یک صفحه‌ نمایش ۵.۳ اینجی با رزولوشن اچ دی برخوردار است و یک چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ در آن تعبیه شده است. ضمن اینکه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در آن تعبیه شده است. این در حالی است که مدل K10 تنها از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

موبایل اقتصادی یاد شده از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند که فوکوس خودکار تشخیص فاز در آن تعبیه شده و کیفیت تصویربرداری را افزایش می‌دهد. ضمن اینکه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم نقش دوربین سلفی را در این موبایل ایفا می‌کند.

ال جی K30 یک باتری به ظرفیت ۲۸۸۰ میلی آمپر ساعت دارد که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. تعبیه شدن حسگر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی موبایل و نصب شدن پیش فرض سیستم‌عامل اندروید ۷.۱ نوقا از دیگر مشخصات این موبایل نه چندان جدید است.

با اینکه موبایل مذکور از لحاظ مشخصات در سطح موبایل‌های اقتصادی است اما قمیتش کمی بالاست چرا که اصولاً موبایل‌های اقتصادی قیمتی کمتر از ۲۰۰ دارند. این گوشی جدید که تنها مدل مشکی رنگ آن موجود است به نرخی معادل ۲۲۵ دلار عرضه می‌شود.

البته کاربران می‌توانند تقریباً با هزینه کردن همین مبلغ، موبایل نوکیا 6 سال ۲۰۱۷ را خریداری کرده و از ویژگی‌های بهتر آن استفاده کنند.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به K8 و K10؛ میان رده های جدید ال جی در CES 2017

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • solook
    solook | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سامسونگ گلکسی a6 و پلاسش اومد http://gooshichand.com/item/Samsung_Galaxy_A6/

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

      http://dgto.ir/xjn

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    متاسفانه الان گوشی های اقتصادی شیائومی در ایران هم گران تشریف دارند
    من گوشی ردمی 3 اس رو خریده بود 500 الان شده 850
    به همین دلیل کلا دیگه تو ایران چیزی به نام اقتصادی نداریم
    اگه داشتیم می گفتم که موبایلهای اقتصادی ال جی و سامسونگ به درد عمشون می خوره فقط

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

      اتفاقا به نظر من کیفیت محصولات ال جی نسبت به برندهای دیگه خیلی بهتره. چه تو میان رده ها و چه تو پرچمدارها اگه یه نگاه بندازی می بینی که تو رنچ گوشی های ارزون تعداد مخصولات ال جی بیشتره. مضاف بر اینکه جدیدا داره امکانات نرم افزاری تلفن های پرچمدارش رو تو میان رده ها و گوشی های ارزون میذاره تا مردم بیشتری بتونن از امکانات انحصاری گوشی های پیشرفته استفاده کنن و محدود به یه رنج خاص نباشه

  • farzad je
    farzad je | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به چه امید گوشی میزنه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

      ال جی قبلا در زمینه رقابت تلفن هوشمند وارد نمیشده و کار خودشو میکرده و بازار و مشتریای خاص خودشو داشته. الان حدود 2 الی 3 ساله به طور جدی وارد رقابت شده. از زمانی که سری جی معرفی شد و جی 4 با کلیدهای پشت و امکانات عالیش تونست مشتریای زیادی رو جذب کنه. حالا هم تصمیم گرفته ذایقه مشتریا رو بشناسه و نسبت به محصولاتی که ارائه میده و زبان و امضای خاص خودش در طراحی ، بتونه تغییرات در محصولات ارائه بده. پس نیاز به آزمون و خطا داره تا راه بیفته. قطعا تا شکست نخوره به موفقیت نمیرسه.

مطالب پیشنهادی