ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگرهای هوشمند گوگل

نمایشگرهای هوشمند گوگل تا دو ماه دیگر از راه خواهند رسید

در کنفرانس CES سال گذشته شاهد ارائه اطلاعاتی اولیه از نمایشگرهای هوشمند گوگل بودیم و حالا مسئولان این کمپانی در کنفرانس I/O 2018 قابلیت های آن را برای مخاطبان به نمایش گذاشته و از تاریخ عرضه محصولات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۷

در کنفرانس CES سال گذشته شاهد ارائه اطلاعاتی اولیه از نمایشگرهای هوشمند گوگل بودیم و حالا مسئولان این کمپانی در کنفرانس I/O 2018 قابلیت های آن را برای مخاطبان به نمایش گذاشته و از تاریخ عرضه محصولات مجهز به این پلتفرم خبر داده اند.

سخت افزارهای بهره مند از دستیار هوشمند کمپانی ساکن مانتن ویو توسط شرکت های شناخته شده اندرویدی از قبیل سونی، ال جی و لنوو و کمپانی خوشنام JBL که در حوزه دستگاه های صوتی فعالیت دارد، ساخته می شوند.

پلتفرم نمایشگرهای هوشمند گوگل را می توان پاسخی مستقیم به آمازون اکو و به صورت ویژه «اکو شو» به حساب آورد.

این کمپانی برخلاف آمازون شرکای متنوع تری را در کنار خود می بیند که علاقمند به تجهیز سخت افزارهای خود به دستیار هوشمند گوگل هستند و هدف نهایی این شرکت ها احتمالا خاتمه دادن به سلطه آمازون الکسا در زمینه فضای خانگی هوشمند است. نمایشگرهای هوشمند گوگلاین نمایشگرهای هوشمند دو ماه دیگر روانه بازار خواهند شد، با این حال قیمت آنها هنوز مشخص نشده است.

دو دستگاه جدید لنوو که احتمالا تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد، نمایشگرهای 8 و 10 اینچی دارند. از قابلیت های این گجت ها می توان به ارائه دستور پخت غذاهای مختلف،پشتیبانی از تماس تصویری با Duo، ناوبری با گوگل مپس، یوتیوب و حتی گوگل فوتوز اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی