ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۰
تکنولوژی

تحلیلگران از فروش ۴۴۰ میلیون آیفون در دو سال آتی می گویند

علی رغم وجود فرضیات و شایعات فراوان در مورد کاهش فروش اپل به خاطر قیمت بالای آیفون ۱۰، «جین مانستر» از تحلیل گران شناخته شده مدعی است که این کمپانی در طول دو سال آتی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

علی رغم وجود فرضیات و شایعات فراوان در مورد کاهش فروش اپل به خاطر قیمت بالای آیفون ۱۰، «جین مانستر» از تحلیل گران شناخته شده مدعی است که این کمپانی در طول دو سال آتی به فروشی بالا و پایدار دست پیدا خواهد کرد.

مانستر انتظار دارد کمپانی کوپرتینویی در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی مجموعا ۴۴۰ میلیون دستگاه موبایل هوشمند را روانه بازار کند. پیش از این وال استریت هم از برآوردهای مشابهی خبر داده بود.

منطق این پیش بینی بر سیاست جدیدی استوار است که به اپل اجازه می دهد علی رغم افزایش قیمت، مشتریان خود را حفظ کرده و در مجموع آنها را به ۸۰۰ میلیون نفر برساند. این کمپانی طی سال های اخیر به نرخ ثبات مشتری ۹۰ درصدی دست پیدا کرده و احتمالا در آینده نزدیک نیز با مشکل خاصی موجه نخواهد شد.فروش آیفون ۱۰از نظر جین مانستر شرکت مذکور پس از سال ۲۰۱۹ از رشد چشمگیر فروش و درآمد برخوردار نخواهد بود چرا که چرخه به روزرسانی آیفون به نقطه عطف خود رسیده؛ اگرچه در چند سال پیش رو می تواند به رشدی بین صفر تا ۵ درصد دست پیدا کند. بر اساس این گزارش درآمد اصلی اپل بر فروش پایدار آیفون مبتنی خواهد بود.

بر اساس بررسی های موسسه تحقیقاتی «Strategy Analytics» عرضه بیش از ۱۶ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ در طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ آن را به پرفروش ترین موبایل دنیا در بازه زمانی مذکور تبدیل کرده است.

این کمپانی برای رسیدن به فروش ۴۴۰ میلیونی در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ احتمالا برنامه تولید ۴ مدل مختلف آیفون را در دستور کار قرار خواهد داد که شامل دو مدل پرچمدار آیفون ۱۰ و ۱۰ پلاس با نمایشگر اولد، نسخه ۲۰۱۸ آیفون SE و مدل اقتصادی بهره مند از نمایشگر LCD خواهد بود.

تماشا کنید: تصویربرداری صحیح با دوربین آیفون

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی