ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ساخت بازی S.T.A.L.K.E.R 2 از سر گرفته شد؛ عرضه در 2021

روز گذشته، استوديو CGC Games، خالق سه گانه اصلى سرى استاكر اعلام كرد بازى Stalker 2 در حالت ساخت است. اين بازى ابتدا در سال 2010 معرفى شد اما شرايط وفق مراد سازندگان آن پيش ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۶

روز گذشته، استودیو CGC Games، خالق سه گانه اصلى سرى استاکر اعلام کرد بازى Stalker 2 در حالت ساخت است. این بازى ابتدا در سال 2010 معرفى شد اما شرایط وفق مراد سازندگان آن پیش نرفت تا بعد از بسته شدن GSC Games، ساخت این بازى هم کنسل شود.

این استودیوی اکراینی در سال 2014 دوباره راه اندازى شد و سراغ ساخت عناوینى همچون Cossacks 3 رفت. در تمام این مدت شایعات ساخت قسمت بعدى سرى استاکر نیز به گوش مى رسید تا این که روز گذشته وب سایت Stalker 2 دوباره در دسترس قرار گرفت.

مى توان این وب سایت را تقلبى دانست ولى از آن جایى که آدرس آن در صفحه سازندگان بازى در فیسبوک درج شده و همزمان خبر ساخت استاکر 2 نیز تایید شده، واقعى بودن آن دور از انتظار نیست.

استاکر
در دوره اى که نسل شوتر هاى اول شخص داستان محور در حال ناپدید شدن هستند، عرضه قسمت دوم از سرى استاکر خبر خوبى براى علاقه مندان این سبک محسوب مى شود.

البته خبر بد این است که نباید تا سال 2021 منتظر این بازى باشیم. هنوز جزییات درست و درمانى از بخش هاى مختلف Stalker 2 در دسترس نیست و براى این مهم باید مدت زمان بیشترى را منتظر بمانیم.

قسمت اول از این سرى در سال 2007 با نام S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl عرضه شد. ترکیب المان هاى سبک شوتر اول شخص با وحشت افراد زیادی را جذب این عنوان کرد.

طبق گفته سازندگان، منبع الهام ساخت این فرنچایز، رمان علمی تخیلی مشهور پیک‌نیک کنار جاده بوده که فیلمساز مشهور روسی، آندری تارکوفسکی نیز در ساخت فیلم استاکر از آن الهام گرفته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین زارع
    حسین زارع | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نسخه اولش فوق العاده بود

مطالب پیشنهادی