ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنهایزر هدفون‌های CX Sport خود را برای ورزشکاران معرفی کرد

این روزها تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند، جک هدفون را از این گجت پرطرفدار حذف کرده‌اند، به این امید که کاربران سراغ گزینه‌های بدون سیم و هدفون‌های بلوتوثی بروند. به همین دلیل شرکتی نظیر سنهایزر که به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

این روزها تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند، جک هدفون را از این گجت پرطرفدار حذف کرده‌اند، به این امید که کاربران سراغ گزینه‌های بدون سیم و هدفون‌های بلوتوثی بروند. به همین دلیل شرکتی نظیر سنهایزر که به تولید هدفون‌های با کیفیت و کارآمد معروف است مدل‌های بیسیم و بلوتوثی مختلفی را عرضه کرده. این کمپانی دی ماه سال گذشته، از هدفون ضد آب بلوتوث CX6.00BT رونمایی کرد اما اکنون مدل دیگری معرفی کرده که مناسب افرادی است که مرتب به باشگاه می‌روند و ورزش می‌کنند.

آخرین هدفون‌های معرفی شده توسط این شرکت، CX Sport نا‌م دارد و از لحاظ طراحی به سری قبلی هدفون‌های این شرکت یعنی CX6.00BT بسیار شباهت دارد اما تفاوت‌های به خصوصی نیز در داخل و خارج این  دو محصول وجود دارد که هدفون جدید را به بهترین گزینه برای فعالیت‌های ورزشی تبدیل می‌کند.

در مدل ورزشی جدید، باله‌هایی تعبیه شده است که به محکم شدن جایگاه این ایرباد‌ها در گوش کمک می‌کند. بدین شکل بر خلاف هدفون‌ها‌ی‌ دیگر، کاربر در زمان ورزش کردن هیچ مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند به طور پیوسته از موسیقی لذت ببرد. علاوه بر این، ایرباد‌های بلوتوثی یاد شده ضد آب و ضد عرق هستند. البته اگر شناگری هنگام شناکردن بخواهد از آنها استفاده کند، با مشکل مواجه خواهد شد اما ریخته شدن چند قطره آب و عرق روی این هدفون‌ها نمی‌تواند خللی در فعالیتشان ایجاد کند.

 CX Sport

این هدفون‌های جدید به مانند پیشینیان خود یعنی CX6.00BT از عمر باتری ۶ ساعته و پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث AptX  برخوردارند. با تمام این تفاسیر هدفون‌های CX Sport سنهایزر ۳۰ دلار گرانتر از هدفونهای قبلی به فروش خواهند رسید و قیمتی ۱۳۰ دلاری خواهند داشت. ورزشکاران اهل موسیقی می‌توانند تا اواسط خردادماه منتظر عرضه‌ی این ایرباد‌های جدید سنهایزر باشد.

 

تماشا کنید: حقایقی در مورد هدفون ها و تأثیر منفی آنها بر شنوایی انسان

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ی ملیون باید بدیم برا ی هدفون ?

مطالب پیشنهادی