ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حساب کاربری توییتر
تکنولوژی

اخراج جمعی از کاربران قدیمی توییتر

توییتر در حال بستن حساب کاربری افرادی است که حین ثبت نام به قوانین این سایت پایبند نبوده اند. در فیلم چهارم هری پاتر شرکت کنندگان در مسابقه جام آتش باید به سن خاصی رسیده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

توییتر در حال بستن حساب کاربری افرادی است که حین ثبت نام به قوانین این سایت پایبند نبوده اند.

در فیلم چهارم هری پاتر شرکت کنندگان در مسابقه جام آتش باید به سن خاصی رسیده بودند و در غیر این صورت امکان رد شدن از خط ثبت نام را نداشتند، کسانی هم که به هر طریقی از خط عبور می کردند، با مجازات خاصی مواجه می شدند. در مورد توییتر هم تنها کاربرانی حق ثبت نام دارند که از مرز ۱۳ سالگی عبور کرده باشند؛ البته این سایت در آن زمان مجازات خاصی را برای ناقضان در نظر نگرفته بود، حالا اما کسانی که به آن پایبند نبوده اند باید منتظر عواقبش باشند.حساب کاربری توییترمسئولان توییتر از این پس حساب های افرادی که پیش از ۱۳ سالگی اقدام به ثبت نام کرده اند را غیرفعال خواهند کرد و سن فعلی آنها نیز توفیری به حالشان نخواهد داشت. یکی از کاربرانی که مشمول این قانون شده روزنامه نگار بزرگسال شناخته شده ای به نام «تام یون» است که پیام زیر را دریافت کرده است:

به منظور ثبت نام در توییتر باید حداقل ۱۳ سال داشته باشید و شما از این شرایط برخوردار نیستید.

اگرچه این پلتفرم اجتماعی هم مثل بسیاری از سایت های دیگر از بدو تاسیس چنین شرایطی را در دستور کار خود قرار داده اما نسبت به اجرای آن شدت و حدت زیادی به خرج نمی داد؛ حالا اما با تصویب قانون «حفاظت از داده های عمومی» موسوم به GDPR شرایط کمی فرق کرده است. بر اساس این مجموعه قوانین توییتر حق نگهداری مطالب تولید شده توسط کاربران زیر ۱۳ سال را نداشته و باید آنها را حذف کند.

با این حال مسئولان این شرکت توانایی تشخیص مطالب پست شده قبل از سن مذکور و بعد از آن را نداشته و به همین خاطر بستن حساب کاربری توییتر این دسته از افراد را در پیش گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی