ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوستر تبلیغاتی موبایل Find X محصول اوپو
تکنولوژی

احتمال عرضه موبایل Find X اوپو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری در دوربین اصلی

کمپانی اوپو قصد دارد پس از گذشت ۴ سال، با معرفی موبایل Find X یک پرچمدار تازه را به سبد محصولات خود بیافزاید. این محصول قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) در شهر پاریس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

کمپانی اوپو قصد دارد پس از گذشت ۴ سال، با معرفی موبایل Find X یک پرچمدار تازه را به سبد محصولات خود بیافزاید. این محصول قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) در شهر پاریس رونمایی شود.

این خبر را کمپانی چینی با انتشار یک پوستر مرموز رسانه ای کرده، پوستری که به نظر می رسد اشاره اصلی آن به قابلیت های منحصر به فرد دوربین موبایل جدید آنها باشد. اگر در تصویر زیر دقت کنید در میان آن فردی را می بینید که با یک تلسکوپ به آسمان شب نگاه می کند. این احتمالاً اشاره ای است به بهره مندی Find X از یک لنز ثانویه تله فوتو با قابلیت زوم بالا.

پوستر تبلیغاتی موبایل Find X محصول اوپو

Oppo پیش از این از یک ماژول دوربین دوگانه مجهز به یک لنز با زاویه دید وسیع و یک لنز تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم بدون افت کیفیت تا ۵ برابر رونمایی کرده بود. بنابراین احتمال بهره مندی پرچمدار تازه این شرکت از دوربین مورد اشاره بسیار بالا است.

احتمال مذکور وقتی تقویت می شود که به عبارت درج شده روی پوستر توجه کنیم. «روی آسمان و کهکشان فوکوس کن تا آن را بگشایی» این عبارت هم می تواند اشاره ای به قابلیت فوکوس بالای دوربین به کار رفته در بدنه پشتی Find X باشد و هم اشاره ای به قابلیت قفل گشایی صفحه نمایش با استفاده از سنسور تشخیص چهره. هر دو این قابلیت ها این روزها به ترند نخست در حوزه موبایل های هوشمند تبدیل شده اند.

پوستر تبلیغاتی موبایل Find X محصول اوپو

احتمال آن وجود دارد که Oppo موفق به توسعه نسخه اختصاصی خود از فناوری Face ID شده و قصد دارد آن را در قالب پرچمدار تازه خود ارائه دهد. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، احتمال بالایی وجود خواهد داشت که Find X نیز در بالای نمایشگر خود دارای یک بریدگی جهت تعبیه سنسورهای لازم باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • u kh
    u kh | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    @Mr.robot
    منظورت زوم بدون"افت"کیفیته دیگه !?

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    دم oppo گرم هم فناوری vooc شارژش عالیه هم زوم بدون کیفیتش

مطالب پیشنهادی