ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمیزه ای از آیرون من، اورواچ، تایتانفال، مس افکت و چند بازی دیگر را در Anthem تجربه کنید [تماشا کنید]

نمایش ناامید کننده آنتم، مورد انتظارترین بازی همایش EA نگرانی هایمان را در رابطه با آخرین اثر استودیو بایوور افزایش داد. عنوانی که سال گذشته در طول همایش نمایش قدرتمندی داشت، امسال در اولین قدم ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۴

نمایش ناامید کننده آنتم، مورد انتظارترین بازی همایش EA نگرانی هایمان را در رابطه با آخرین اثر استودیو بایوور افزایش داد.

عنوانی که سال گذشته در طول همایش نمایش قدرتمندی داشت، امسال در اولین قدم با نشان دادن کانسپت آرت و تیزری کوتاه از محیط بازی، عطش جمع بزرگی از مخاطبان را به شکل نامطلوبی فرو نشاند.

در دوره ای که عدم وجود لوت باکس ها تبلیغات مثبتی برای بازی به حساب می رود؛ سازندگان صرفا بر روی این نکته و امکان شخصی سازی مانوور دادند و چیزی جدید و خاصی برای عرضه نداشتند.

حتی تریلر منتشر شده از گیم پلی بازی در انتهای همایش، ملغمه ای از عناوینی همچون دستینی، آیرون من، اورواچ، تایتانفال، مس ایفکت و محیط های مانستر هانتر را به نمایش گذاشت و نمایش متفاوتی نسبت به سال گذشته شاهد نبودیم.

امیدواریم تیر آخر بایوور اینطور که به نظر می آید به هدر نرود و بازی فرای چیزی که امروز شاهد آن بودیم بشود. و البته نمایش درخور توجهی هم در کنفرانس مایکروسافت داشته باشد، گویا الکترونیک آرتز همه برگ‌های برنده خود را به ردموندی‌ها فروخته تا ایکس باکس وان هم در E3 بدرخشد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ehsan Jam
    Ehsan Jam | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    دیجیاتو عزیز لطفا ویدیوها رو غیر از اپارات توی یوتیوب هم آپلود کن، اپارات اصلا نه کیفیت ، نه جذابیت داره

مطالب پیشنهادی