ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نسخه LTE سرفس پرو با پردازنده Core i5 را عرضه کرد

در حدود یک ماه پیش بود که مایکروسافت نسخه دارای پردازنده Core i5 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD سرفس پرو را به فروشگاه آنلاین خود افزود و مدتی پس از آن ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

در حدود یک ماه پیش بود که مایکروسافت نسخه دارای پردازنده Core i5 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD سرفس پرو را به فروشگاه آنلاین خود افزود و مدتی پس از آن نمونه دارای 4 گیگابایت رم را از وبسایت خود حذف کرد. اکنون مدلی با قابلیت پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 4G را به لیست فروش خود افزوده است.

مدل جدید اکنون به لیست فروش مایکروسافت در شعبه ایتالیا افزوده شده و ظاهراً هنوز خبری از عرضه آن در بسیاری از کشورها نیست.

سرفس پرو

سرفس پرو 4G تنها با پردازنده Core i5 اینتل همراه شده و البته دلیل آن مشخص است. مودم کوالکام اسنپدراگون X16 که در مدل 4G جدید قرار گرفته، در جایی تعبیه شده که در مدل بهره مند از پردازنده Core i7 ، فن دستگاه قرار دارد.

این لپتاپ در مدل دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD عرضه شده و قیمت 1349 یورو برای آن در نظر گرفته شده است. البته در سایت مایکروسافت مدلی مشابه با 256 گیگابایت حافظه SSD نیز با قیمت 1679 یورو ارائه شده است.

در ایالات متحده، مایکروسافت همچنان سرفس پرو برای کسب و کارها را با پشتیبانی از 4G و با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD به فروش می رساند؛ مدلی که قیمت اولیه 1149 دلاری داشته و اکنون با 125 دلار تخفیف فروخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kevin
    kevin | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    چقدر گرونه همه چیز برای ما

    • saeed
      saeed | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

      واقعا حال و روزمون گریه داره / از ماست که برماست

مطالب پیشنهادی