ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کتابچه «نحوه معرفی یک بازی به ناشر در 30 دقیقه» منتشر شد

یکی از اهداف اصلی نمایشگاه Tehran Game Convention (به اختصار TGC) که دومین سال آن در ماه آینده بزرگ می شود، آشنا کردن بازی سازان داخلی با ناشرین خارجی است. TGC یک رویداد تجاری است. در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

یکی از اهداف اصلی نمایشگاه Tehran Game Convention (به اختصار TGC) که دومین سال آن در ماه آینده بزرگ می شود، آشنا کردن بازی سازان داخلی با ناشرین خارجی است. TGC یک رویداد تجاری است. در چنین رویدادهایی معمولا کسب و کارها حاضر هستند و مصرف‌کنندگان نقش فعالی ندارند.

باید به این نکته اشاره کرد که با وجود برگزاری موفق TGC 2017، یکی از ضعف های این نمایشگاه در زمینه عقد قراردادهای تجاری بود. به همین جهت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، با همکاری دیجیاتو به عنوان حامی رسانه ای رویداد TGC 2018، کتابچه آموزشی «نحوه معرفی یک بازی به ناشر در 30 دقیقه» را منتشر کرده که می توانید آن را به صورت رایگان از طریق این لینک دانلود کنید.

TGC

معرفی موفق یک بازی به ناشری بین المللی به پارامترهای زیادی وابسته است و بازی ساز باید بتواند در مدت زمان محدودی که در اختیار دارد، بیشترین اطلاعات ممکن را به جذابترین نحو، به ناشر انتقال دهد؛ از همین جهت مطالعه این کتابچه می تواند راهنمای خوبی برای بازی سازانی که تجربه کمتری در برخورد با ناشرین بین المللی داشته اند، باشد.

نگارش این کتابچه بر عهده حسن مهدی اصل بوده که در ساخت بازی هایی همچون «سیاوش» و «جنگل های لرزان» شرکت داشته است. پیش از این لیست داوران بین المللی جایزه گیمستان رویداد TGC نیز منتشر شده بود. این رویداد روزهای 14 و 15 تیر امسال در تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی