ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسمارت دسک
تکنولوژی

کامپیوتر یکپارچه اسمارت دسک با سه مانیتور و طراحی متفاوت رونمایی شد [تماشا کنید]

کمپانی ساخت تجهیزات صنعتی «سِمترِکس» کامپیوتر جدیدی را معرفی کرده که ایده کامپیوترهای یکپارچه را یک گام فراتر از سایر نمونه ها می برد. کامپیوتر SmartDesk هر چیزی از میز با سه مانیتور تا اسکنر را دارد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

کمپانی ساخت تجهیزات صنعتی «سِمترِکس» کامپیوتر جدیدی را معرفی کرده که ایده کامپیوترهای یکپارچه را یک گام فراتر از سایر نمونه ها می برد.

کامپیوتر SmartDesk هر چیزی از میز با سه مانیتور تا اسکنر را دارد و تمام نیازمندی ها برای یک دفتر کار مدرن را در خود جای داده. اسمارت دِسک به سه مانیتور 24 اینچی با پنل IPS با رزولوشن 1920 در 1080 مجهز شده که در مجموع مانیتوری 72 اینچی را تشکیل می دهند.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت دسک شامل 256 گیگابایت SSD و یا یک تربایت هارد دیسک است، از 16 گیگابایت رم بهره می برد و به کارت گرافیک کوادرو P620 یا کوادرو P1000 انویدیا مجهز شده است.

به گفته سازنده، به یک سیستم لمسی اختصاصی مجهز شده و از سیستم عامل ویندوز 10 پرو بهره می برد. پردازنده در نظر گرفته شده برای آن از نسل هشتم سری Core i7 اینتل است و به یک درگاه USB 3.1 Type-C، دو درگاه USB 3.1 استاندارد، دو درگاه USB 2، یک درگاه صدا و یک درگاه شبکه اترنت مجهز شده است.

اسمارت دسک

پردازنده، مادربودر و سایر قطعات مرتبط در زیر میز جای گرفته و کیبورد به همراه تاچ پد با میز یکپارچه شده. همچنین سطح میز به عنوان یک اسکنر عمل می کندو می توانید سندی را روی میز قرار داده و با تنها یک کلیک آن را اسکن کنید. علاوه بر این، سطح میز کاربرد دیگری هم دارد: شارژ بی سیم گوشی همراه.

اسمارت دسک وزنی 54 کیلوگرمی دارد و می توانید ارتفاع میز آن را به لطف موتورهای ویژه تنظیم کنید. در سمت راستِ میز، کشوی کوچکی قرار گرفته که با باز کردن آن به دو هدست تو گوشی دسترسی پیدا می کنید. در نهایت باید گفت که اسمارت دسک ظاهری زیبا و بدنه ای براق دارد که خبری از سیم های پر تعداد آویزان شده از پشت کیس کامپیوتر در آن نیست.

اما سِمترِکس برای این طراحی ویژه قیمت بالایی را از مشتاقان طلب می کند: 3999 دلار. البته می توانید سیستمی با سخت افزارهای مشابه را با قیمتی بسیار کمتر از این جمع کنید، اما حداقل از نظر زیبایی ظاهری، آن کجا و اسمارت دسک کجا.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr NoBody
    Mr NoBody | ۵ تیر ۱۳۹۷

    خخخخ چهل میلیون

مطالب پیشنهادی