ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوبیا Z18S
تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی نوبیا Z18S از نمایشگر دوم در پنل پشتی حکایت دارد

در حالی که هنوز سایه تحریم های سنگین دولت آمریکا بر سر کمپانی ZTE سنگینی می کند، اخیرا پوستر تبلیغاتی یکی از موبایل های این کمپانی منتشر شده که حاکی از طراحی جسورانه و تعبیه نمایشگرهای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۳

در حالی که هنوز سایه تحریم های سنگین دولت آمریکا بر سر کمپانی ZTE سنگینی می کند، اخیرا پوستر تبلیغاتی یکی از موبایل های این کمپانی منتشر شده که حاکی از طراحی جسورانه و تعبیه نمایشگرهای مجزا در دو سوی پنل های موبایل است.

این پوستر مربوط به موبایل نوبیا Z18S است که علی رغم برخوداری از نمایشگری دیگر در پنل عقب، تنها از یک دوربین بهره می برد. موبایل با نمایشگر دوم در پنل عقب مفهوم جدیدی نیست و پیش از این یوتافون با نمایشگر دوم سیاه و سفید به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش اصلی این موبایل تقریبا بدون حاشیه است و اثری از سنسور اثر انگشت در آن دیده نمی شود. نمایشگر تعبیه شده در پنل عقب نیز احتمالا یک پنل LCD با رزولوشن پایین است که به منظور تسهیل وظایف مرتبط به دوربین جلو نظیر چت تصویری و ثبت تصاویر سلفی طراحی شده است. با این حال در پوستر مذکور این نمایشگر همراه با ساعت آنالوگ، صفحه خانگی، اپلیکیشن های متعدد و اپ دوربین نمایش داده شده است.نوبیا Z18Sافزودن نمایشگری اضافه به موبایل گرچه کاربردی یا ضروری نیست اما در بازار چند پاره و غیر همسوی موبایل که در آن دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر کاربران را به دو دسته تقسیم کرده، ممکن است به مزیتی برای نوبیا Z18S تبدیل شود.

پیش از این تصاویری از موبایل مذکور مبنی بر تعبیه بریدگی نمایشگر مشابه اسنشال فون در آن منتشر شده بود. بر اساس شایعات فعلی انتظار می رود نوبیا Z18S در کنار اسمارت فون های دیگری که تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد، به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شوند.

کمپانی چینی ZTE تاکنون داده های بیشتری را پیرامون ویژگی های سخت افزاری، تاریخ دقیق معرفی یا قیمت در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون در دسترس رسانه ها قرار نداده است.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    بنظرم معظل دوربين جلو رو در گوشي هاي با پنل سرتاسري رو به شكل دگ اي حل كرده كه جالب توجه هست

    فكر ميكنم اين ايده با توجه به اينكه دوام بيشتري نسبت به دوربين هاي محرك با قطعات مكانيكي داره و ازطرفي هم جالب توجه هست، مزاياي بيشتري داره
    فقط راجب باتري يكم ادم رومردد ميكنه!

مطالب پیشنهادی