ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیگیت با معرفی یک حافظه SSD جدید، به گسترش فعالیت های خود تمایل نشان داد

هنگامی که صحبت از حافظه رایانه باشد، نام سیگیت برای بسیاری از کاربران آشناست؛ اما این کمپانی عموماً روی هارد درایوهای مصرف کنندگان و حافظه های فلش برای بازار سازمانی متمرکز است. این کمپانی حالا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

هنگامی که صحبت از حافظه رایانه باشد، نام سیگیت برای بسیاری از کاربران آشناست؛ اما این کمپانی عموماً روی هارد درایوهای مصرف کنندگان و حافظه های فلش برای بازار سازمانی متمرکز است. این کمپانی حالا از یک حافظه SSD برای کاربران عادی رونمایی کرده که نشان می دهد سیگیت تمایلی دوباره به ساخت حافظه برای پی سی ها و لپ تاپ های سنتی یافته است.

حافظه BarraCuda SSD سیگیت عملاً یک درایو SATA معمولی است و به هیچ وجه با نمونه های جدیدتر و سریع تر NVMe قابل مقایسه نیست. به همین خاطر، SSD سیگیت قرار نیست با سرعتی دیوانه وار نیازهای شما را برآورده کند، اما در هر صورت گزینه ای قابل قبول برای دسکتاپ های سال 2018 به حساب می آید.

مدل های مختلف این حافظه، بین 250 گیگابایت الی 2 ترابایت ظرفیت دارند و مهم تر از هر چیز دیگر، با قیمتی معقول به دست مشتریان می رسند.

مدل پایه BarraCuda قیمتی معادل 74 دلار دارد و این برچسب قیمت برای مدل 1 ترابایتی به 229.99 دلار می رسد. این SSD از همین حالا به صورت محدودی در خرده فروشی آمازون عرضه شده و به همین خاطر از همین حالا امکان سفارش اش وجود دارد. سیگیت می گوید که موجودی BarraCuda در ماه سپتامبر افزایش می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی