ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه بازی Darksiders 3 رسماً مشخص شد [تماشا کنید]

بازی Darksiders 3 که اولین قسمت از این مجموعه بعد از ورشکستگی کمپانی THQ محسوب می شود در تاریخ 6 آذر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. طی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

بازی Darksiders 3 که اولین قسمت از این مجموعه بعد از ورشکستگی کمپانی THQ محسوب می شود در تاریخ 6 آذر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. طی این عنوان که سال گذشته به صورت رسمی معرفی شده بود، در نقش «خشم» به عنوان خواهر شخصیت های اصلی دو قسمت پیش یعنی «جنگ» و «مرگ» قرار خواهیم گرفت.

در کنار مشخص شدن تاریخ انتشار Darksiders 3 سازندگان این عنوان از چند نسخه ویژه از این بازی نیز رونمایی کردند. در نسخه 150 دلاری بازی، با یک مجسمه 11 اینچی از شخصیت اصلی بازی، ساندترک ها، یک آرت بوک و محتوای قابل دانلود اختصاصی روبرو خواهید بود. نسخه 400 دلاری هم برای این بازی وجود دارد که به غیر از خشم، شامل چند مجسمه دیگر و محتوای اضافه تر نیز خواهد شد.

قسمت اول از سری Darksiders در سال 2010 و برای پی سی و کنسول های نسل پیش عرضه شد. بعد از موفقیت این عنوان کمپانی THQ در آخرین روزهای حیاتش و برای نجات از ورشکستگی بازی Darksiders II را روانه بازار کرد که با وجود واکنش خوب منتقدان نسبت به آن، باز هم در حفظ این کمپانی ناموفق عمل کرد.

در حال حاضر وظیفه نشر قسمت سوم بر عهده کمپانی THQ Nordic قرار دارد که پس از خرید شرکت Koch Media که پیش از تعداد زیادی از IP های THQ را خریده بود، امتیاز ساخت فرنچایزهای مشهور THQ را دوباره به دست آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی