ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دی اکتیو کردن حساب کاربری در اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود و احتمالا شما هم یکی از کاربران پر شمارش باشید. این اپلیکیشن که مبتنی بر به اشتراک گذاری عکس و فیلم است، حالا یکی از ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود و احتمالا شما هم یکی از کاربران پر شمارش باشید. این اپلیکیشن که مبتنی بر به اشتراک گذاری عکس و فیلم است، حالا یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست.

اما ممکن است به هر دلیلی بعد از فعالیت‌هایی که در این شبکه‌ی اجتماعی داشتید، به دنبال دی اکتیور کردن اکانت اینستاگرام (غیر فعال کردن) خود باشید، برای مدتی کوتاه و یا حتی برای همیشه. در این مقاله به آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خواهیم پرداخت.

غیر فعال کردن اینستاگرام به دو صورت امکان پذیر است. یکی از آن‌ها به معنای حذف کلی اکانت شماست و بعد از انجام این مراحل، همه عکس‌ها و فیلم‌هایی که پیش از این به اشتراک گذاشته بودید حذف خواهد شد.

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

روش دیگر حذف اکانت اینستاگرام به طور موقت (دی اکتیو کردن موقت) است. در این روش همه عکس‌ها و فیلم‌هایی که در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشته بودید در سرور‌های اینستاگرام باقی خواهد ماند و هر زمان که به این شبکه اجتماعی برگردید همه عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی خود را مشاهده خواهید کرد.

در این مقاله به بررسی هر دو روش خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن امکان پذیر نیست و باید از وب سایت اینستاگرام کمک بگیرید.

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه

۱. ابتدا به لینک حذف کامل اکانت اینستاگرام بروید و ایمیل و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

۲. در بخشی از صفحه با سوال Why are you deleting your account مواجه می‌شوید. این سوال از شما می‌پرسد که چرا می‌خواهید اکانت خود را حذف کنید. از منویی که رو به روی سوال وجود دارد یکی از گزینه‌های مد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. بعد از انتخاب یکی از گزینه‌ها، اینستاگرام تلاش می‌کند نظر شما را برای حذف اکانت تغییر دهد. در صورتی که نسبت به حذف اکانت اینستاگرام خود اطمینان دارید، در محل مربوطه رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه‌ی Permanently delete my account را بزنید.

لازم به ذکر است که با استفاده از روش "حذف همیشگی اکانت اینستاگرام" همه‌ اطلاعات مربوط به اکانت اینستاگرام شما از بین خواهد رفت و همه عکس‌ها و فیلم‌های آپلود شده روی سرور این شبکه‌ی اجتماعی، به طور کلی حذف خواهد شد.

اگر فکر می‌کنید ممکن است بعد از حذف اینستاگرام بخواهید مجددا به این شبکه‌ی اجتماعی برگردید، از روشی که در ادامه به آن می‌پردازیم استفاده کنید.

دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام به طور موقت، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم به این معنی است که شما هر زمانی که بخواهید به این شبکه‌ی اجتماعی برگردید، همه‌ی عکس‌ها و تصاویر مورد نظر خود را مجددا مشاهده خواهید کرد.

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام خود از روش زیر استفاده کنید.

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

۱. ابتدا به لینک حذف موقت اینستاگرام بروید. اینستاگرام به شما یادآوری می‌کند که فقط یک بار در هفته می‌توانید اقدام به غیر فعال کردن اکانت خود کنید.

۲. رو به روی سوال Why are you disabling your account دلیل غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام را انتخاب کنید.

۳. در ادامه به سادگی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید و گزینه‌ی Temporarily Disable Account را فشار دهید.

کار انجام شده است و حالا اکانت شما به طور موقت حذف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali mkh
    ali mkh | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    سلام یه مشکلی دارم یه پیج با یه ای دی ثبت کردم بعد چند ثانیه اینستا منو از پیج خارج کرد و پیجو حذف کرد هر کاری میکنم و ایمیل میزنم نمیزاره همون ایدی رو ثبت کنم و میگه قبلا ثبت شده به نظرتون چیکار کنم؟

  • OLD
    OLD | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    دوستان یه سوال جدیدا از برنامه فالو بگیر استفاده میکنم اکانت طوری بن میشه که دیگه نمیتونم کسی رو فالو کنم! چیکار کنم بشه فالو کنم و دوباره سکه جمع کنم؟!

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    من اکانتمو غیرفعال کردم و حالا پسوردش یادم نیس روی فراموشی پس هم ک میزنم و آیدیمو میزنم میگه اکانت موجود نیس

مطالب پیشنهادی