ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نامگذاری گوشی های میان رده سامسونگ تغییر خواهد کرد

به نظر می‌سد سامسونگ قصد دارد نام‌گذاری گوشی‌های سری A کهکشانی‌های خود که قرار است سال آینده‌ی میلادی به بازار جهانی عرضه شوند را تغییر دهد. بدین منظور کمپانی کره‌ای نام‌های تجاری گلکسی A10 A70, ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به نظر می‌سد سامسونگ قصد دارد نام‌گذاری گوشی‌های سری A کهکشانی‌های خود که قرار است سال آینده‌ی میلادی به بازار جهانی عرضه شوند را تغییر دهد. بدین منظور کمپانی کره‌ای نام‌های تجاری گلکسی A10 A70, A50, A30 و A90 را در کره جنوبی و کشورهای اروپایی به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد گوشی های میان رده سامسونگ با این نام‌‌ها ‌عرضه گردند.

گوشی های میان رده سامسونگ

همانطور که می دانید گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 آخرین گجت‌های تک شماره‌ای از پرچمداران این کمپانی به شمار می‌روند و با عرضه‌ی پرچمدار سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی گلکسی اس 10، سامسونگ به مرحله جدیدی وارد می‌شود.

حال گزارش شده که نام‌های تجاری جدیدی برای گوشی‌های سری A  سامسونگ یعنی گلکسی A70, A50, A30, A10 و A90 در کشور‌های اتحادیه‌ی اروپا به ثبت رسیده. علاوه بر این نام‌های تجاری گلکسی A30 و A50 در کشور کره‌ی جنوبی نیز توسط کمپانی سامسونگ ثبت شده است.

گوشی های میان رده سامسونگ

این دو مسئله نشان می دهد که نسل بعدی گوشی‌های گلکسی A6 و A8 از نامی متفاوت بهره خواهند برد. با توجه به اطلاعات لو رفته، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد برای نامگذاری مدل‌های مختلف خود سراغ مضاربی از عدد ۱۰ برود و از آنها را برای گوشی‌های اقتصادی‌اش استفاده کند.

اخیراً شایعه شده که کمپانی کره‌ای دو سری پرچمدار گلکسی S و گلکسی Note را با یکدیگر ادغام خواهد کرد. بر اساس ادعای رسانه‌های کره‌ای در سال آینده و در آستانه تولد ده سالگی موبایل های پرافتخار سری گلکسی S، به جای عرضه محصولی تحت نام گلکسی Note 10، شاهد رونمایی از گلکسی S10 پلاس با نمایشگری ۶.۴ اینچی و صد البته قلم استایلوس خواهیم بود.

گوشی های میان رده سامسونگ

حال با توجه به سیستم جدیدی که برای نامگذاری گوشی‌ های میان رده سامسونگ در پیش گرفته شده باید دید پرچمدار نسل بعد این شرکت با نام گلکسی اس 20 عرضه خواهد شد یا خیر.

 

تماشا کنید: مشکل اسپیکر گلکسی A8 سامسونگ در زمان شارژ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی