ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر نوت ۱۰
تکنولوژی

مشخصات آنر نوت ۱۰ در پایگاه رگولاتوری چین مشاهده شد

محصول جدید آنر روی کاغذ پرچمداری در قامت یک فبلت به نظر می رسد. کمپانی آنر که از زیر مجموعه های هواوی محسوب می شود چند روز قبل در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

محصول جدید آنر روی کاغذ پرچمداری در قامت یک فبلت به نظر می رسد.

کمپانی آنر که از زیر مجموعه های هواوی محسوب می شود چند روز قبل در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که موبایل نوت ۱۰ را نهم مرداد ماه در چین رونمایی خواهد کرد.

در حالی که پیش از این گمانه زنه های بسیاری در مورد مشخصات این موبایل به گوش می رسید اخیرا رگولاتوری ارتباطات چین (TENAA) مشخصات آنر نوت ۱۰ را افشا کرده تا کاربران مشتاق مجبور به صبر کردن تا هفته آینده نباشند.

آنر نوت ۱۰
پوستر رسمی آنر نوت ۱۰

پیش از این گفته می شد که این موبایل از نمایشگر امولد بلند و چیپست کایرین ۹۷۰ بهره می برد. بر اساس آنچه که در پایگاه TENAA رویت شده آنر نوت ۱۰ به صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت مجهز شده که از طریق درگاه میکرو اس دی امکان افزایش آن تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

ماژول دوربین اصلی با پیکربندی دوگانه میزبان سنسورهای ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی است. کمپانی چینی قبلا دوربین مشابهی را در آنر ۱۰ پیاده کرده که از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی رنگی (f/1.8) و سنسور ۲۴ مگاپیکسلی مونوکروم تشکیل شده و احتمالا دوربین نوت ۱۰ هم مشخصاتی مشابه خواهد داشت.

بر این اساس دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است که احتمالا به لطف قابلیت های هوش مصنوعی نظیر حالت پرتره با یادگیری ماشینی کیفیت تصاویر آن به مرور زمان بهبود پیدا خواهد کرد.

تصاویر منتسب به این موبایل حاکی از حاشیه های بسیار کم در طرفین نمایشگر است. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به اندروید ۸.۱ با رابط کاربری EMUI و قابلیت GPU Turbo اشاره کرد که کارایی پردازشگر گرافیکی را بهبود می بخشد.

آنر نوت ۱۰ به مثابه یک فبلت واقعی ابعادی برابر با ۱۷۷ در ۸۸ در ۷.۶۵ میلی متر و وزنی معادل ۲۰۳ گرم دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی